Mai putina iubire

Ma pregatesc sa spun un lucru tulburator. Nu cred ca igiena este cel mai potrivit cirlig amoros. Nu in 2006, nu dupa ce intreaga societate academica mondiala se cearta pe apa de pe Marte, creierul lui Einstein a fost descifrat, iar NASA pregateste o baza umana permanenta pe luna. Nici macar in Romania si nici macar pentru sampoane.

Inainte de toate, trebuie sa repar o nedreptate. Cu ocazia intro-ului de inceput de an, am dat in vileag cel mai mare defect al unei colege, spunind cu inconstienta ca nu are masina. Ei bine, e adevarat, dar spre deosebire de mine are apartament, proprietate personala. Sper ca prin aceasta rectificare, referintele ei de partida buna sa se regenereze in viitorul apropiat iar eu sa fi reusit in acest fel sa-mi fi spalat o parte din pacate. Vizavi de aceste aspecte, era intr-un film o replica a unui mos bogat casatorit cu o femeie tinara si frumoasa. "Da, sta cu mine pentru banii mei, iar eu stau cu ea pentru ca arata demential. Sa fim seriosi, daca ar fi fost urita, grasa si plina de riduri, nu m-as fi insurat cu ea".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

anca zgimbau
acum 17 ani
adevarul e ca nu putine spot-uri publicitare folosesc iubirea ca fiind cea mai buna amprenta pentru a vinde produsul.Ciocolatile folosesc iubirea "Kandia:ciocolata cu dragoste",sampoanele,gumele de mestecat,pastele de dinti...da mai lasati-i oameni buni si pentru cei care chiar trebuie sa faca o reclama la produse cum ar fi prezervativele de exemplu sa se foloseasca de iubire.Ei ce o sa mai faca?

Dar noroc ca avem oameni creativi la noi in tara si se descurca!!

irina constantin
acum 17 ani
ah ce mi-a placut!


Branded


Related