Plecarea lui Mihail Vartosu de la conducerea Grey Romania vine pe fondul deselor rotiri de personal din advertising din ultima perioada. Un director care a condus agentia timp de 15 ani a lasat locului mai tinerei Laura Tampa. Ea promite mai multe premii, o publicitate corecta, asa ca de pe agentia de langa aeroportul Baneasa se pare ca-si vor lua zborul in viitor cateva campanii importante, odata cu intrarea agentiei pe o pista aplecata mai mult spre creativitate.
IQads: De ce plecati de pe aceasta pozitie acum?
Mihail Vartosu: De ce plec e una si de ce plec acum e alta. Plec pentru ca in orice cariera exista si un moment cand trebuie sa intrerupi un anumit gen de activitate. Iar activitatea de Managing Director e foarte intensa, cere foarte multa energie. Firma Grey Worldwide Romania a crescut sustinut in ultimii ani. E permanent in top 5, a crescut si volumul de activitate si numarul de angajati. E logic in aceste conditii ca pentru viitor sa se prefigureze un alt gen de management. Unul mai complex, care presupune un managing director tanar si energetic, si alaturi, de cate ori este nevoie, un strategic adviser care vine pe anumite probleme de stategie cu propunerile sale din experienta pe care o are. Plec acum pentru ca atat eu cat si Laura si persoanele care au responsabilitati fata de biroul nostru din reteaua Grey Global Group, am ajuns de acord ca este momentul sa facem acest schimb de generatii care se prefigura de ceva timp. Cel putin din momentul in care Laura a devenit Director Executiv Adjunct.
Orice om care se apropie de 60 de ani isi masoara din cand in cand solicitarea si resursele. Cred ca trebuie sa gasesti un echilibru inte aceste doua lucruri. Trebuie sa te gandesti intotdeauna la o modalitate de a munci ceva la care esti cel mai priceput si sa incerci sa ajuti in felul asta decat sa insisti pe a face un volum foarte obositor de munca.
Comentarii