Hai cu MMS-ul!

Prelungirea Ghencea. Sosea. Opt si ceva dimineata. Bara la bara la bara la…pina hat departe. Si evident claxoane. Nimic neobisnuit pina aici pentru un bucurestean care are ghinionul sa mearga in fiecare zi la munca. Daca toata nebunia descrisa in randurile de mai sus s-ar petrece pe trotuar s-ar putea vorbi insa de o "stire" in adevaratul sens al cuvintului. Si credeti-ma, chiar asa s-a petrecut. De ce m-am apucat sa povestesc toate astea?

1 Pentru ca mi se pare un romanism demn de povestit nepotilor
2. Pentru ca, la momentul in care am asistat la acest spectacol, nu avem un telefon capabil sa transmita MMS-uri, situatie ce m-a cam frustrat.
3. Pentru ca in cazul meu reclama de la Cosmote si-a facut efectul, impulsionandu-ma sa caut noi exemple de acest gen.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

bradu radu
acum 17 ani
ai un shortcut?
Stephan Nashu
acum 17 ani
3. Pentru ca in cazul meu reclama de la COSMOTE si-a facut efectul, impulsionandu-ma sa caut noi exemple de acest gen.

faci clic pe reclama si vezi spotul

sau mai simplu: http://www.iqads.ro/ad_3948

Dragos nume
acum 17 ani
....Sa mori tu?
Dragos nume
acum 17 ani
Freischutz, Carl Maria von Weber.

Insuseste.

Scrie pe IQ ads, dup'asta!

acatrini cosmin
acum 17 ani
Era cazul ca cei de Cosmote sa faca o schimbare....

Mai am si acum cosmaruri de la primele lor spoturi! Eee, acum se vede treaba ca Domnii de la conducere ori s-au trezit, ori s-au intors in tara si chiar sunt atenti la ideile prezentate de unele agentii ( chiar nu stiu nume ), care pareau ca se inspira din urmele lasate pe coridoare de mopul femeii de servici.

In sfarsit un spot reusit, o idee care surprinde si un mesaj coerent.

La mai multe!

Anca Frigioiu
acum 17 ani
Da, intr-adevar este o schimbare fata de spoturile haotice ale cosmote. Pe acesta chiar il urmaresti cu placere, si totusi nu stiu cat inspira la utilizarea serviciului MMS. Mai degraba doar la surprinderea imaginilor demne de MMS din cotidian. Ar fi interesant sa apara statistici referitoare la serviciul MMS inainte si dupa spot, pentru toate retelele de telefonie mobila


Branded


Related