Prelungirea Ghencea. Sosea. Opt si ceva dimineata. Bara la bara la bara la pina hat departe. Si evident claxoane. Nimic neobisnuit pina aici pentru un bucurestean care are ghinionul sa mearga in fiecare zi la munca. Daca toata nebunia descrisa in randurile de mai sus s-ar petrece pe trotuar s-ar putea vorbi insa de o "stire" in adevaratul sens al cuvintului. Si credeti-ma, chiar asa s-a petrecut. De ce m-am apucat sa povestesc toate astea?
1 Pentru ca mi se pare un romanism demn de povestit nepotilor
2. Pentru ca, la momentul in care am asistat la acest spectacol, nu avem un telefon capabil sa transmita MMS-uri, situatie ce m-a cam frustrat.
3. Pentru ca in cazul meu reclama de la Cosmote si-a facut efectul, impulsionandu-ma sa caut noi exemple de acest gen.
Comentarii
faci clic pe reclama si vezi spotul
sau mai simplu: http://www.iqads.ro/ad_3948
Insuseste.
Scrie pe IQ ads, dup'asta!
Mai am si acum cosmaruri de la primele lor spoturi! Eee, acum se vede treaba ca Domnii de la conducere ori s-au trezit, ori s-au intors in tara si chiar sunt atenti la ideile prezentate de unele agentii ( chiar nu stiu nume ), care pareau ca se inspira din urmele lasate pe coridoare de mopul femeii de servici.
In sfarsit un spot reusit, o idee care surprinde si un mesaj coerent.
La mai multe!