Prelungirea Ghencea. Sosea. Opt si ceva dimineata. Bara la bara la bara la pina hat departe. Si evident claxoane. Nimic neobisnuit pina aici pentru un bucurestean care are ghinionul sa mearga in fiecare zi la munca. Daca toata nebunia descrisa in randurile de mai sus s-ar petrece pe trotuar s-ar putea vorbi insa de o "stire" in adevaratul sens al cuvintului. Si credeti-ma, chiar asa s-a petrecut. De ce m-am apucat sa povestesc toate astea?
1 Pentru ca mi se pare un romanism demn de povestit nepotilor
2. Pentru ca, la momentul in care am asistat la acest spectacol, nu avem un telefon capabil sa transmita MMS-uri, situatie ce m-a cam frustrat.
3. Pentru ca in cazul meu reclama de la Cosmote si-a facut efectul, impulsionandu-ma sa caut noi exemple de acest gen.
Izvorit dintr-un umor situational frust ce isi trage radacinile in mare parte din faptul ca romanul a coborat prea brusc din bananier, spotul Cosmote ma amuza teribil de fiecare data cand il privesc. Mai mult decat atat, ma regasesc in privitorul desfatat care ar vrea sa-si imparta glumele cu altii. Cu exceptia secventei in care trunchiul de copac, ridicat la rang de mare decident in raport cu lucratorii de la drumuri, ce isi are originile, nu din vreun peisaj autohton, ci din marea enciclopedie cu imagini ale google-ului, toate posibilele MMS-uri din spot imi par exagerari pana la un punct veridice pentru tara in care traim.
Am vazut cu totii domnisoare blonde cu bani de Mercedes, dar nu si de canalizare sau englezisme barbare agatate pe post de sigla de baracile-restaurant. Iar daca tot exista, de ce sa le minimalizam efectele benefice asupra sistemului nervos? Iar, pentru ca tot vorbeam de efecte, intuiesc ca acest spot ar putea avea efecte benefice si asupra vanzarilor. Este adevarat ca nu m-am deranjat sa aflu ca este vorba de un spot TV si nu de un filmulet extrem de bine realizat de pe YouTube decat la a treia incercare de a-l vizualiza, dar, de indata ce am avut rabdarea sa aflu despre ce este vorba, informatia s-a lipit de mine ca marca de scrisoare. Vazut. Placut. Retinut. Nu stiu daca intr-adevar o sa ma apuc sa trimit mms-uri dar in proportie de 70%, in cazul meu spotul si-a facut treaba.
Polemici.
Am auzit prin targ si ceva reactii de indoiala la spotul Cosmote. Cum ca ar fi o greseala faptul ca reclama ne introduce brutal in conceptul de mms cand lumea nici macar nu stie cu ce se mananca. Pe de o parte este adevarat. Nu ne-am nascut cu totii invatati, dar nici nu trebuie. Vor fi intotdeauna directori cum va exista mereu cineva care se multumeste sa dea cu matura pe strada, asa cum exista un target penru Bonux si unul pentru Ariel. Altfel spus, din punctul meu de vedere publicul vizat de spot nu are nevoie de lectii explicite despre mms. Avea nevoie insa de un imbold, de un alt motiv. Si iata ca l-a primit.
Pentru ce nu as baga insa mina in foc este memorabilitatea promotiei: "mms la pret de sms". Poate daca nu in acest mod s-ar fi terminat reclama, si as fi tras ca unica concluzie ca este un spot menit sa incurajeze serviciul, as fi aplaudat inca o data. Ma tem ca nu o pot face. Motivul pentru care as da insa inca o bila alba este melodia aleasa. Veche. Romaneasca. Se pliaza manusa pe imagini.
Comentarii
faci clic pe reclama si vezi spotul
sau mai simplu: http://www.iqads.ro/ad_3948
Insuseste.
Scrie pe IQ ads, dup'asta!
Mai am si acum cosmaruri de la primele lor spoturi! Eee, acum se vede treaba ca Domnii de la conducere ori s-au trezit, ori s-au intors in tara si chiar sunt atenti la ideile prezentate de unele agentii ( chiar nu stiu nume ), care pareau ca se inspira din urmele lasate pe coridoare de mopul femeii de servici.
In sfarsit un spot reusit, o idee care surprinde si un mesaj coerent.
La mai multe!