Fuzetea, brandul de ceai rece din portofoliul Coca-Cola, a anunțat recent un parteneriat global cu cea mai mare platformă de călătorii din lume, Tripadvisor, pentru a oferi pasionaților de călătorii experiențe contrastante și noi moduri de a descoperi destinații turistice emblematice. Colaborarea a luat naștere sub umbrela Made of Fusion, platforma creativă globală a brandului Fuzetea lansată pentru a celebra fuziunea contrastelor.
Noua campanie Fuzetea își dorește să redefinească noțiunea de călătorii prin intermediul unor “Itinerare Made of Fusion” bazate pe experiențe unice de vacanță, care îi încurajează pe pasionații de călătorii să exploreze locurile vizitate altfel poate decât au făcut-o până acum. Prin parteneriatul cu TripAdvisor, Fuzetea își propune să creeze noi comportamente de călătorie, care îmbină experiențe cât mai variate.
Consumatorii pot explora acum “Itinerare Made of Fusion” în unele dintre cele mai vizitate orașe ale lumii, îmbinând experiențe contrastante, astfel încât să poată descoperi unicitatea și farmecul fiecărui oraș din mai multe perspective: de la înălțime, din balonul cu aerul cald sau din adâncul pământului, prin intermediul incursiunilor în istorie sau a călătoriilor în viitor cu ajutorul tehnologiei, prin vizitarea obiectivelor clasice sau descoperirea unor locuri ascunse, care nu se află pe radarele turiștilor.
Campania Fuzetea și TripAdvisor vizează și Bucureștiul și reprezintă totodată o ocazie excelentă pentru a ne reconecta cu orașul și pentru a-l descoperi și altfel, prin ochii curioși de turist în căutare de povești neștiute și surprinzătoare. De la vestigiile istorice ale unor frumoase clădiri din centrul Capitalei, la plimbări pe străduțe ascunse, dar pline de povești nebănuite, sau chiar vizite în locuri la care nu te-ai fi așteptat niciodată să te surprindă, noile „Itinerare Made of Fusion” prezintă o fuziune de experiențe contrastante, care ne poartă într-o călătorie metaforică prin timp, istorie și lumi complet diferite.
Premii surprinzătoare și experiențe all-inclusive în destinații emblematice
Pe lângă invitația de a da frâu liber spiritului explorator, campania Fuzetea include și o amplă promoție națională ce va încheia pe 10 septembrie 2023. Toți cei pasionați de călătorii pot câștiga unul dintre numeroasele premii, de la coduri de reducere garantate ce pot fi utilizate pe platforma Viator pentru viitoare călătorii, până la kit-uri de călătorie și excursii all-inclusive.
Fie că au visat să viziteze vibrantul Ciudad de Mexico sau piețele magice din Istanbul, își doresc să exploreze Roma antică, să descopere bijuteriile culturale ale Barcelonei sau să exploreze însoritul Singapore, consumatorii pot câștiga marele premiu: o excursie pentru două persoane într-unul din aceste orașe emblematice. Se vor putea bucura astfel de experiențe variate și vor putea experimenta o fuziune fantastică de contraste ale destinației alese, totul all inclusive. Organizatorii au pregătit itinerare speciale, care includ tururi gastronomice, incursiuni culturale și arhitecturale și experiențe inedite, dincolo de obiectivele turistice clasice. Premiul al doilea constă într-o experiență all-inclusive pentru două persoane în București, cu transport intern, cazare, experiențe și mese incluse, în care câștigătorii pot descoperi fuziunea spectaculoasă a contrastelor din Capitală. Adițional, pentru pasionații de călătorii, au fost pregătite și kit-uri speciale, cu accesorii perfecte pentru următoarea vacanță. Înscrierile în tragerea la sorți pentru premiile campaniei se fac pe site-ul fuzetea.coca-cola.ro, unde este disponibil și regulamentul complet al promoției.
Parteneriatul Tripadvisor este a doua fază a campaniei Made of Fusion și implică exploratorii moderni care sunt pasionați de călătorii. Campania este promovată prin cod QR pe materialele de comunicare, publicitate digitală, OOH, reclame TV, PR, precum și conținut pe canalele de social media. Fuzetea colaborează, de asemenea, cu influenceri locali sau KOLs din diferite domenii care promovează itinerarele contrastante pe propriile canale.
Creația și execuția Fuzetea x Tripadvisor sunt dezvoltate de McCann Worldgroup Romania și Craft România. Pentru implementarea campaniei pe plan local, Fuzetea colaborează cu Essence Mediacom și McCann PR.