Maternitatea Ursuleților și Biroul de Gheață - activările MAINSTAGE I THE AGENCY la UNTOLD pentru Salvați Copiii România

Maternitatea Ursuleților și Biroul de Gheață - activările MAINSTAGE I THE AGENCY la UNTOLD pentru Salvați Copiii România

MAINSTAGE I THE AGENCY împreună cu Salvați Copiii România au pus în scenă, la ediția din acest an a festivalului UNTOLD, două activări speciale, pentru a face cunoscute programul de modernizare a maternitatilor din România și sprijinirea educației.

Astfel, s-a născut „Maternitatea Ursuleților”. Sub mesajul „Nu e de joacă cu viața copiilor născuți prematur”, ursuleții de pluș au luat locul bebelușilor în incubatoare reale, pentru a atrage atenția asupra necesității implicării tuturor, cu mic, cu mare, în salvarea vieților copiilor născuți prematur.

Cu ajutorul instalației, festivalierii-părinți le-au putut explica copiilor, într-un mod jucăuș, pe limba lor, concepte esențiale pentru o societate sănătoasă, precum implicarea civică, donații și voluntariat.

O lecție de care și cei mari și-au amintit, pentru a contribui la o lume mai bună.

A doua activare a deschis discuția despre importanța educației, sub forma unui birou de gheață amplasat pe aleea principală către main stage, în cea mai aglomerată zi a festivalului. Biroul de gheață încărcat cu rechizite s-a topit sub ochii untolderilor, susținut de mesajul „Fără educație, viitorul copiilor dispare”.

Intervenția tip stunt, prin dramatism în spiritul cauzei, a tras semnalul de alarmă necesar, cum că ar trebui să ne implicăm, într-un număr cât mai mare, în educația copiilor. Prin susținerea programelor de educație Salvați Copiii România, oferim tuturor copiilor, indiferent de mediile din care provin, acces la educație de calitate. Doar în acest fel, le putem asigura viitorul.

„La festival lumea nu prea are chef de subiecte serioase, oricât de importante sunt. Și, totuși, e ocazia perfectă să ajungi la oameni, de care depinde reușita unui program, cum este cel al Salvați Copiii România, de a moderniza aparatura din maternitățile românești prin care sunt salvați copiii născuți prematur. Asta a fost provocarea cu care ne-am luat la trântă. Soluția noastră a fost să folosim o estetică jucăușă, aproape de spiritul festivalului, și un limbaj direct, care să nu poată fi trecut cu vederea. Să te miște înspre acțiune, cu optimism și încredere”, spune Mirela Petre, Senior Copywriter.

„Ne-am gândit să prezentăm publicului UNTOLD două dintre cauzele Salvați Copiii, și de altfel să îi și încurajăm să se implice. Cea mai bună metodă a fost să facem apel la metafore, încât să păstrăm intact spiritul festivalului, chiar și atunci când vorbim de lucruri mai puțin distractive, cum ar fi abandonul școlar. Care ghiciți ce, se manifestă exact ca un birou de gheață în soare, încet și sigur, lasă un loc gol în urma sa... la festival.” subliniază Cristina Icnoțiu, Senior Art Director.

 

Credits:

Echipa MAINSTAGE I THE AGENCY
Madalin Nițiș - General Manager
Gabriela Alexandrescu - Head of Client Service
Cristina Icnoțiu - Senior Art Director
Mirela Petre - Senior Copywriter
Maria Păunescu - Account Manager
Octavian Angheluș - Co-creative Director
Laur Răboj - Co-creative Director

Din partea echipei Salvați Copiii România, au contribuit la realizarea proiectului Gabriela Alexandrescu - Președinte Executiv si Stefania Mircea, Coordonator programe mortalitate infantila.

De 32 de ani, Salvați Copiii România construiește programe sociale, politici publice și practici solide în beneficiul copilului din România. Expertiza și complexitatea proiectelor, la nivel național, fac din organizație o instituție socială esențială, al cărei rol este medierea între societate și autoritatea publică, în beneficiul copilului. În cele peste trei decenii de activitate, Salvați Copiii a intervenit activ în societate, identificând 5 soluții concrete pentru protejarea și sprijinirea copiilor vulnerabili, și a militat, în același timp, pentru o colaborare viabilă cu autoritățile decidente, pentru asigurarea interesului superior al copilului. Salvați Copiii și-a asumat rolul de supraveghere vigilentă a autorităților publice, în așa fel încât acestea să implementeze politici publice de durată care să corecteze cauzele care duc la vulnerabilizarea copiilor. Totodată, organizația a reușit să creeze rețele active de solidaritate, prin încurajarea responsabilității sociale a companiilor și a societății, în sens larg. În calitate de membru al Save the Children, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în peste 120 de ţări, VIZIUNEA noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supraviețuire, educație, protecție și participare, asumându-ne MISIUNEA de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt tratați și producerea schimbărilor imediate și de durată în viaţa acestora. Peste 2.900.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related