În atenția iubitorilor de surprize: Află cum aplicația mobilă Lidl Plus aduce Mai multe beneficii în buzunarul tău, prin noua campanie creativă semnată de MullenLowe

În atenția iubitorilor de surprize: Află cum aplicația mobilă Lidl Plus aduce Mai multe beneficii în buzunarul tău, prin noua campanie creativă semnată de MullenLowe

Clienții Lidl România sunt, din nou, protagoniștii universului Lidl, în noua campanie „Lidl Plus - Mai multe beneficii în buzunarul tău”, dedicată aplicației mobile a retailerului și semnată de MullenLowe. Conceptul prezintă, printr-o serie de spoturi, beneficiile variate pe care aplicația le oferă consumatorilor, atunci când fac cumpărături în magazinele Lidl.

Fiecare dintre cele patru spoturi video online ale campaniei prezintă o situație din viața de zi cu zi, care devine extraordinară, datorită aplicației Lidl Plus. În acest univers, vedem cum buzunarele unor personaje aflate în situații obișnuite, se umplu, la propriu, cu beneficii precum Talonul Răzuibil și Cuponul Plus, posibilitatea de înscriere în concursuri, reduceri la gamele de produse Lidl și chiar avantaje la alți parteneri, inclusiv organizatori de concerte, librării, bănci, farmacii și clinici medicale.

Este atât de natural să primești în orice moment extra beneficii și reduceri prin aplicația Lidl Plus, încât situațiile ilustrate devin comice pentru privitori, în timp ce, pentru personajele din poveste, acestea fac deja parte din cotidian, au devenit ceva firesc în viața lor de zi cu zi. Altfel spus, aplicația mobilă Lidl Plus completează experiența de cumpărături plină de surprize oferită de retailer.

Un alt element inedit este faptul că dezvoltarea spoturilor nu s-a bazat pe tehnologia CGI, ci au fost folosite exclusiv efecte speciale practice.

Sunt fericit că am avut ocazia să lucrez împreună cu Lidl România la o campanie care ajută consumatorii în contextul inflaționist. Campania <<Cu Lidl Plus, ai și mai multe beneficii în buzunarul tău>> ne arată într-un mod surprinzător toate beneficiile pe care le poți obține direct în aplicația retailerului. Cele patru spoturi online prezintă momente din viața de zi cu zi a consumatorilor, iar aplicația se integrează într-un mod amuzant în fiecare scenă. Filmările au fost distractive, deoarece am folosit efecte speciale reale, fără CGI, care au fost mai dificil și interesant de realizat, dar, în final, credem că au meritat”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director @ MullenLowe.

Toți cei interesați sunt rugați să descarce gratuit aplicația Lidl Plus din magazinele Google Play și App Store, să urmeze pașii simpli de instalare și să se bucure de avantaje în plus de fiecare dată când vin la cumpărături în orice magazin Lidl. Pentru buzunare mereu pline de beneficii!

Echipa Mullen implicată în campanie:

Silviu Antohe – Executive Creative Director, Dan Drăgan – Senior Art Director, Florian Langa – Senior Copywriter, Adrian Radu – AV Director, Andra Panaitescu – Client Service Director, Anca Duță – Account Director, Silviu Clinciu – Account Manager, Cristi Lupu – Senior Account Executive.

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări. 

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.  

În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related