[Drumul spre Cannes] Madalina Pop & Ionut Raicu: Avem impresia ca cel mai important cuvant la Cannes Lions este "Creativitate", dar de fapt "Networking" este unul mult mai relevant

[Drumul spre Cannes] Madalina Pop & Ionut Raicu: Avem impresia ca cel mai important cuvant la Cannes Lions este "Creativitate", dar de fapt "Networking" este unul mult mai relevant

La Cannes poate fi 33% know how, 33% glam si 33% fun. Sau poate fi 100% fun si 0% restul. Oricum, e un loc din care inveti si descoperi lucruri noi despre industria creativa, orice ai alege sa faci la festival, spun Madalina Pop si Ionut Raicu, Group Creative Directors la Tribal Worldwide si castigatorii competitiei Young Lions in Romania. Madalina si Ionut au mers la festivalul Cannes Lions in urma programului #TheAlternativeSchool pentru a participa la a doua etapa Young Lions, alaturi de reprezentantii celorlalte tari inscrise in competitie.

”Am fost placut surprins ca avem in mare parte aceleasi referinte desi suntem din zone culturale foarte diferite. Parea ca stam pe acelasi internet desi suntem din parti opuse ale globului. Pot spune ca am ramas prieten si inca tin legatura cu unii dintre ei, creativi care sunt din tari precum China, China, Puerto Rico, Pakistan”, povesteste Ionut. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related