CERF 2007 te pregateste pentru viitor

In perioada februarie - mai, EXPOTEK desfasoara o campanie de advertising pentru promovarea celei de a 16-a editii anuale CERF, cel mai mare forum IT&C din Romania.

Sub sloganul "CERF te pregateste pentru viitor", campania se desfasoara pe 3 tipuri de canale: outdoor, print (aparitii in peste 45 de publicatii de business si de specialitate) si radio. Daca anul trecut EXPOTEK a creat un "Oras digital" in care orice utilizator avea posibilitatea sa descopere solutii menite sa-i sporeasca confortul in viata de zi cu zi, editia din acest an promite sa-l uimeasca pe insusi Jules Verne.
CERF 2007 va avea loc in perioada 9 - 13 mai, la Romexpo si va oferi vizitatorilor ocazia de a vedea, testa si achizitiona solutii de ultima ora din domeniul IT&C. Solutii atat de inovative, incat aproape ca ni-l putem imagina pe Jules Verne spunand: "Am gandit eu departe, da' nici chiar asa!…".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related