Apa Nova a ales strategia neconventionala GMP

Compania Apa Nova a ales agentia GMP ca partener in dezvoltarea comunicarii externe pentru urmatorii 2 ani. Colaborarea GMP cu Apa Nova a inceput la finalul anului trecut, in urma unei licitatii publice si vizeaza comunicarea integrata ATL, BTL si PR.

Agentia GMP a castigat licitatia propunand o strategie cu tactici neconventionale, care sa corespunda strategiei companiei pe urmatorii ani.
«Oferta celor de la GMP a fost singura care s-a incadrat perfect in strategia Apa Nova de a centra activitatea in jurul consumatorului. A informa continuu si transparent si a te implica in viata orasului sunt actiuni pe care le datoram bucurestenilor dincolo de activitatea noastra zilnica. Impreuna cu GMP vom incerca sa punem in practica cat mai bine aceste actiuni», a spus Epsica Chiru - Director General Adjunct Apa Nova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related