BIC Romania nu a avut nevoie de pitch pentru a lucra cu Brands&Bears

Este o certitudine faptul ca Brands&Bears a castigat increderea celor de la BIC Romania. Asa se face ca anul acesta agentiei i-au fost incredintate, fara pitch, doua campanii de comunicare importante, pentru BIC® Papetarie si pentru BIC® Aparate de ras.

"Ne dorim foarte tare sa repetam si chiar sa reusim sa depasim succesele din ceilalti ani, in ceea ce priveste aceste doua conturi. Desigur, avantajele noastre sunt evidente pentru ca experienta pe aceste conturi ne face munca cu mult mai usoara. Un alt avantaj important vine din faptul ca lucram pentru un brand care cere creativitate mai presus de orice altceva. Vorbim cu un target format din copii si respectiv din tineri. De aceea, cu cat suntem mai creativi, cu atat suntem mai aproape de mintea si sufletul consumatorului iar mesajul este receptionat asa cum ne dorim noi." - spune Cristina Lambru, Director de Creatie Brands & Bears.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related