Starlink foloseste Bixtonimul din dotare

Din 9 februarie, pe principalele canale nationale, ruleaza o noua executie TV care "desfunda narile". Conceptul creativ, dezvoltat de Starlink in urma pitch-ului organizat de Biofarm in luna ianuarie, porneste de la un insight pe cat de simplu, pe atat de relevant: un nas infundat poate crea neajunsuri dintre cele mai diverse.

"Ce-ti poti dori de la un spray nazal? Un singur lucru: sa desfunde nasul infundat. Dar cum asta ni se parea prea general, am cautat o problema concreta si am ajuns la miros. De fapt, la lipsa lui. Iar de aici pana la "gaborul fara miros" n-a fost decat un pas. Ideea de politist care adulmeca in patru labe, cot la cot cu cainii, pantofi de criminal si pachete de cocaina, ni s-a parut destul de atractiva. Probabil ca mai putin incantat a fost Razvan, colegul nostru de la AV, care a jucat rolul principal. Si care, in dimineata in care spotul a iesit pe tv, a primit telefoane de la amici care-l intrebau cand si-a descoperit aceasta inclinatie ", povesteste Irina Codreanu, copywriter-ul spotului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

mihai popovici
acum 17 ani
Caini politisti...


Branded


Related