Din 9 februarie, pe principalele canale nationale, ruleaza o noua executie TV care "desfunda narile". Conceptul creativ, dezvoltat de Starlink in urma pitch-ului organizat de Biofarm in luna ianuarie, porneste de la un insight pe cat de simplu, pe atat de relevant: un nas infundat poate crea neajunsuri dintre cele mai diverse.
"Ce-ti poti dori de la un spray nazal? Un singur lucru: sa desfunde nasul infundat. Dar cum asta ni se parea prea general, am cautat o problema concreta si am ajuns la miros. De fapt, la lipsa lui. Iar de aici pana la "gaborul fara miros" n-a fost decat un pas. Ideea de politist care adulmeca in patru labe, cot la cot cu cainii, pantofi de criminal si pachete de cocaina, ni s-a parut destul de atractiva. Probabil ca mai putin incantat a fost Razvan, colegul nostru de la AV, care a jucat rolul principal. Si care, in dimineata in care spotul a iesit pe tv, a primit telefoane de la amici care-l intrebau cand si-a descoperit aceasta inclinatie ", povesteste Irina Codreanu, copywriter-ul spotului.
Comentarii