IAA Romania prezinta punctul de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse de CNA in privinta publicitatii

Ieri la sediul Consiliului National al Audiovizualului a avut loc a treia intalnire intre reprezentantii International Advertising Association - IAA Romania si Consililul National al Audiovizualului pe tema modificarilor cerute de CNA la Decizia 187/2006 – Codul Audiovizualului.

Consiliul National al Audiovizualului a propus modificarea Codul Audiovizualului prin introducerea unor noi restrictii referitoare la publicitatea TV si anume:
1) Eliminarea din publicitatea tv. a recomandarilor medicale pentru alimente si produse de larg consum, cu exceptia celor destinate igienei personale.
2) Mentionarea procentului de MDM (carne dezosata mecanic) in publicitatea la mezeluri si pateuri de ficat.
3) Mentionarea procentului de concentrat natural si de zahar in publicitatea la sucuri, bauturi racoritoare si alte produse alimentare.
4) Mentionarea procentului de grasimi la produsele lactate.
5) Mentionarea procentului de sare din chipsuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related