Cum sună vara asta? Crunchy! Publicis Groupe România semnează primul concept regional de comunicare pentru Burger King în Europa Centrală și de Est, odată cu lansarea campaniei de vară Summer Crunch. Astfel, vara aceasta, toți prietenii sunt așteptați la Burger King România să încerce noile produse în ediție limitată: Crunch Burger, Crunch Wrap, Crunch Salad. Pentru fiecare dintre cele trei produse, clienții pot alege variantele de pui, vită sau Plant-Based. Alături de România, conceptul Summer Crunch este disponibil în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria.
Când vine vorba de mâncare, gustul este primul lucru la care ne gândim cu toții. Însă mâncarea presupune o experiență senzorială completă: de la cum arată, ce texturi reunește, cum miroase și, în mod surprinzător, cum sună un preparat.
Publicis și Burger King și-au dat seama că sunetul este o parte importantă a modului în care ne bucurăm de mâncare. De aceea, noua campanie regională își dorește să pună în evidență noua gamă de produse de vară în special prin sunetele pe care le produc ingredientele proaspete și crocante din fiecare produs, precum castravetele, salata sau baconul crunchy.
„Lansăm vara aceasta trei produse preparate din ingrediente fresh și crocante: Crunch Burger, Crunch Wrap, Crunch Salad. Pe lângă gustul inconfundabil Burger King și calitatea produselor cu care ne-am obișnuit clienții, ne-am dorit să venim cu ceva în plus, mai ales că de data aceasta vorbim de o campanie regională. Am lucrat alături de grupul Publicis, care a avut o abordare creativă inedită și care s-a aliniat perfect cu viziunea noastră. Hear the Crunch, ideea din spatele campaniei, vorbește despre cum sunetele pot adăuga un plus de savoare unei mese deja delicioase”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.
„Fiecare campanie pe care o lucrăm alături de Burger King e o nouă provocare din punct de vedere creativ. De data aceasta am pornit de la ideea următoare: Gust? Bun. Miros? Bun. Sunet? Extra bun. Așa am ajuns la Hear the Crunch, pentru că am vrut să arătăm că experiența unei mese poate fi sporită prin sunetele pe care le produc ingredientele fresh și crocante”, a declarat Vlad Socianu, Group Creative Director Publicis România.
Noile produse Summer Crunch - burger, wrap și salată - se găsesc în toate restaurantele Burger King din țară în perioada 30 iunie – 30 septembrie. Acestea sunt disponibile în trei variante: cu vită, pui sau Plant-Based. Alături de gustul unic de grătar Burger King, ceapa proaspătă, castravetele fresh sau baconul crocant, transformă această vară într-o experiență crunchy de neratat.
Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.