[Burnout Generation] Robert Obert: Nu suntem aici sa muncim robotic si sa nu mai avem cand sa cheltuim banii pentru care facem asta

[Burnout Generation] Robert Obert: Nu suntem aici sa muncim robotic si sa nu mai avem cand sa cheltuim banii pentru care facem asta

Vorba lui Robert, nu suntem aici sa muncim ca niste roboti si sa nu mai avem timp sa cheltuim banii pe care-i facem. Or fi oare niste domenii mai solicitante decat altele cand vine vorba de burnout? Ilustratorul multitasking Robert Obert spune ca da, iar printre ele se numara industria filmului, cea muzicala, advertising-ul si corporatiile. Dar sa nu lasam excel-ul sa ne puna pistolul la tampla, ci mai bine sa luam pauza binevenita cand simtim ca e groasa.

Cateodata chiar nu mai poti si nu e un moft, si e bine sa ti se constientizeze asta. Cred ca pe undeva ce te declanseaza e lipsa de empatie, si impresia ca parca nu conteaza pentru persoanele alea cum te simti, daca esti in pericol sa clachezi etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related