[Start in industrie] Andreea Ciculescu: Am înțeles că munca în domeniul nostru nu este DOAR despre creativitate. Că-ți trebuie o minte strategică, skill-uri de organizare, o echipă bună care să muncească cot la cot cu tine și muuultă răbdare

[Start in industrie] Andreea Ciculescu: Am înțeles că munca în domeniul nostru nu este DOAR despre creativitate. Că-ți trebuie o minte strategică, skill-uri de organizare, o echipă bună care să muncească cot la cot cu tine și muuultă răbdare

Pentru Andreea Ciculescu, Social Media Marketing Director @ Nerds & Words, creativitatea este mixul bun între o minte antrenată, deschidere la nou și curaj. Dar în publicitate e nevoie de mult mai mult decât creativitate. Andreea a fost atrasă de domeniul comunicării încă din liceu, a făcut Comunicare și PR la FJSC, în cadrul Universității din București și apoi au început căutările, primul job, primele proiecte. 

”Când intri în pâine, realizezi că o reclamă bună înseamnă mai mult decât o minte creativă care-și pune ideile în aplicare. Înveți despre strategii complexe, bugete, briefuri și obiective bine definite, deadline-uri, feedback-uri nenumărate pe care urmează să le dezbați cu echipa”, spune Andreea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related