DESPRECOPII MEDIA și FICOSOTA dau startul unui parteneriat strategic printr-o primă campanie de influencer marketing, sub sloganul #AventuriFărăGriji și demarată cu ocazia lansării unei noi game de scutece pentru bebeluși – Pufies Fashion&Nature. În mai puțin de o lună, campania a generat un reach de aproximativ 1 milion de persoane pe toate platformele pe care a rulat.
Campania de awareness și conversie gestionată de divizia DESPRECOPII MEDIA Parenting Influencers Ring s-a derulat în perioada 15 aprilie – 20 mai și a promis să le aducă părinților în căutare de scutece calitative pentru micuții lor testimoniale relevante din partea a 11 influenceri curioși să testeze noile Pufies Fashion&Nature și să împărtășească primele impresii cu comunitățile lor din online: Mădălina Sabău, Adela Trif, Olimpia Borodi, Ecaterina Puhalschi, Alexandra Rogojan, Dori Badelita, Andreea Maria Mare, Andreea Popescu Cojoc, Elena Șonea, Bianca Vrînceanu și Ana Maria Tosa.
#AventuriFărăGriji pentru bebeluși, mămici liniștite
Conținutul vizual creativ, dezvoltat de cei 11 influenceri și însoțit de mesaje care ilustrează experiența personală cu produsul și beneficiile Pufies Fashion&Nature, a generat engagement și multe comentarii pozitive în rândul părinților care folosesc deja scutecele Pufies și le-a stârnit curiozitatea de a le testa celor care nu le-au folosit până acum.
"Ne bucurăm să anunțăm oficial parteneriatul DESPRECOPII MEDIA – FICOSOTA printr-o primă campanie derulată împreună, cu super rezultate și conținut. Este, cu siguranță, una dintre campaniile de referință ale diviziei DESPRECOPII MEDIA Influencers Ring, în care 11 dintre colaboratorii noștri au dat dovadă de multă creativitate și au acceptat cu entuziasm provocarea de a împărtăși cu comunitățile de părinți #AventurileFărăGriji ale micuților lor, însoțiți de noile scutece Pufies Fashion&Nature. Așteptăm cu nerăbdare următorul challenge creativ din partea FICOSOTA!", continuă Florin Popescu, CEO DESPRECOPII MEDIA GROUP.
Campania video care surprinde aventurile fără griji ale celor 11 micuți exploratori, însoțiți de scutecele Pufies Fashion&Nature au fost publicate atât pe conturile personale de Instagram ale influencerilor, cât și pe desprecopii.com și Social Media DESPRECOPII și Pufies – Facebook și Instagram, tocmai pentru ca noutatea să ajungă către cât mai mulți viitori sau proaspeți părinți, obiectivul principal, cel de awareness, fiind astfel atins – campania video având un reach de peste 1 milion de persoane la mai puțin o lună de la lansare.
Obiectivul secundar al campaniei, cel de conversie, a avut loc în etapa a doua a campaniei, în care FICOSOTA a pus la dispoziția părinților, prin intermediul influencerilor, o serie de oferte speciale pentru noua gamă de scutece, disponibile în diverse magazine partenere. Astfel, cei curioși au avut posibilitatea de a le testa la un preț avantajos.
„A fost o primă campanie FICOSOTA în parteneriat cu DESPRECOPII MEDIA și suntem foarte încântați de rezultatele obținute. Scopul nostru principal a fost construirea de brand awareness, iar cel secundar – generarea de trial pentru noul produs. Campania a atins cu succes ambele obiective, atât prin intermediul influencerilor (parte din DESPRECOPII MEDIA Influencers Ring) care au generat conținut autentic, cât și prin DESPRECOPII MEDIA care a oferit un impuls suplimentar campaniei prin distribuirea conținutului pe propriile canale – desprecopii.com și Social Media. Influencerii implicați nu numai că au împărtășit comunităților impresiile lor sincere despre produs, dar au ajutat și la generarea de trial a produsului prin promovarea ofertelor speciale Pufies Fashion&Nature disponibile în magazinele partenere. Ceea ce consider cel mai puternic atu al acestei campanii este conținutul de înaltă calitate generat, relevant pentru brand și, în același timp, autentic pentru comunitatea influencerilor. Acest lucru a fost verificat și de consumatori: 1 milion engagement și 99% feedback pozitiv.”, continuă Zhenya Tsoneva, Marketing Manager Pufies România.
Noile scutece Pufies Fashion&Nature (varianta scutec și varianta chiloțel) au fost create special pentru a le oferi bebelușilor libertatea de mișcare de care au nevoie pentru a explora în voie lumea din jur. Aceste scutece inovatoare sunt realizate din materiale delicate și flexibile, fără ingrediente dăunătoare: 0% celuloză albită cu clor, 0% parfum și loțiune. În plus, acestea vin cu un design unic, inspirat de natură, care invită la joacă și veselie.
Prin intermediul celor trei site-uri, rețelelor de socializare (Facebook, Instagram, TikTok), canalelor de YouTube, aplicațiilor de mobil (Odiseea Sarcinii, Eu Mămica și Diversificarea Alimentației Bebelușului), Comunității și Forumului Desprecopii.com, DESPRECOPII MEDIA GROUP (desprecopii.com, clubulbebelusilor.ro, suntmamica.ro) atinge lunar peste 4 milioane de părinți. Aceste cifre arată că grupul media se situează în topul preferințelor părinților și, de asemenea, în topul preferințelor clienților atunci când vine vorba despre lansarea unor proiecte digitale inovatoare alături de un partener de încredere din industria media.
DESPRECOPII MEDIA Parenting Influencers Ring este divizia de influenceri colaboratori ai DESPRECOPII, formată în acest moment din peste 80 de nano și micro-influenceri, voci de parenting cu conținut calitativ și inspirațional.
FICOSOTA este o companie în plină ascensiune, un producător de articole pentru casă și de îngrijire personală, șervețele și gustări. Deja lider pe multe piețe europene, compania lucrează din greu pentru a oferi clienților produse de înaltă calitate, decizii eficiente și rezultate excelente.
Nevoile clienților noștri definesc dezvoltarea produselor noastre. Preferințele clienților ne ghidează creativitatea și ne fac să ne modificăm constant produsele pentru a putea răspunde chiar și celor mai curajoase idei și pieței în continuă schimbare și evoluție.
Satisfacția clienților noștri este cel mai mare premiu al nostru. O echipă din diverse domenii de experți tineri lucrează constant pentru a face viața clienților mai confortabilă, mai ușoară și mai liniștită.
Căutăm întotdeauna inovația și stabilitatea, combinăm simplitatea și abordarea progresivă pentru a dezvolta un produs cu caracter – produsele noastre sunt o combinație de tradiție și inovație. Stabilitatea, creșterea constantă, capacitatea de a achiziționa cele mai bune practici și modele din cele mai noi și inovatoare abordări și de a le implementa pe piață este talentul și pasiunea noastră.