Agenția internațională Mindshare, parte din rețelele globale GroupM și WPP, a primit distincția de Rețeaua Media a Anului în cadrul Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions 2023.
Mindshare primește această semnificativă recunoaștere pentru a doua oară în ultimii 4 ani, iar de data aceasta Grand Prix-ul a fost câștigat pentru campania #TurnYourBack – o campanie dezvoltată pentru DOVE, de echipele integrate Ogilvy, DAVID și Mindshare.
Campania #TurnYourBack a câștigat, de asemenea, și un Gold Media Lion, în categoria Consumer Goods. În cadrul aceleiași competiții, Mindshare a mai primit două premii Silver Lion − unul pentru campania #StandUpToJewishHate – Blue Square, dezvoltată pentru Fundația pentru Combaterea Anti-Semitismului (FCAS) alături de Wunderman Thomson, iar al doilea pentru campania FitChix (împreună cu VML&YR). De asemenea, juriul a acordat și un Bronze Lion pentru Data & Analytics în cadrul campaniei Thumbstopping Beauty Biases, făcută pentru Dove.
Adam Gerhart, CEO-ul Global Mindshare, a declarat: “Acest premiu este dovada energiei și empatiei pe care toți colegii din Mindshare le pun, zi de zi, în slujba obiectivului nostru de a genera Good Growth. De aceea, acest premiu aparține, de fapt, fiecăruia dintre membrii echipei noastre, partenerilor și clienților noștri”.
Pe piața locală, Mindshare este o agenție de media de top, care oferă clienților servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Echipa Mindshare este alături de clienții săi prin servicii și expertiză de comunicare la cel mai înalt nivel, precum și consultanță cu privire la tendințele actuale și noile comportamente ale consumatorilor, pentru a face față cât mai bine provocărilor din contextul de business.
Fundamentul filosofiei Mindshare, atât la nivel global cât și local, este de a accelera Good Growth, în această epocă a transformărilor radicale în peisajul media. Soluțiile pe care le dezvoltăm și serviciile noastre sunt gândite în așa fel încât să aibă un impact pozitiv atât pentru consumatori, dar și să accelereze creșterea business-ului clienților noștri. Punctul forte al Mindshare îl reprezintă rețeaua globală, atât prin dimensiuni și răspândire, cu peste 10,000 de profesioniști în 86 de țări, dar mai ales prin cunoștințele lor și prin modul în care aceștia comunică între ei și acționează ca o adevărată echipă integrată. Valorile Mindshare sunt Energie, Empatie și Impact.