Acum 25 de ani, in publicitate, prezentarile se trimiteau pe fax, se citeau copii dupa copii dupa alte copii pline de notarile celor care citisera cartile inainte. Strategia era la inceput. Razvan Matasel, absolvent de Relatii Economice Internationale, a descoperit atunci acest domeniu din intamplare, dar si-a dat seama ca i se potriveste cel mai bine si nu a mai vrut sa faca altceva. A lucrat in multe agentii, a fondat departamente de planning, si-a deschis propria agentie, preda si, acum, dupa 25 de ani, vrea sa se intoarca la strategie. Ce inseamna asta?
”Vreau sa ma dedic cu totul dezvoltarii unor Idei de Brand, nu mai vreau sa fac altceva. Nu mai vreau sa fac administrative, financiare, sa am structuri de manageruit sau sa motivez oameni. Vreau sa fac doar strategie. M-am intors la baze si acum studiez mult mai in detaliu modelele de publicitate intrucat cred ca este extrem de important sa intelegem cum functioneaza, de fapt, publicitatea si cum determina publicitatea anumite efecte”, spune Razvan.