Cristian Stoicescu: In advertising deja se foloseste AI destul de mult si asta il va face din ce in ce mai bun. Ca orice inovatie care patrunde intr-o industrie, intai creaza haos si dezorientare

Cristian Stoicescu: In advertising deja se foloseste AI destul de mult si asta il va face din ce in ce mai bun. Ca orice inovatie care patrunde intr-o industrie, intai creaza haos si dezorientare

AI, AI, AI, cele doua litere care sunt pe buzele tuturor in ultimul timp, iar mai nou, de cand cu nebunia CHAT Gpt si pe buricele tuturor degetelor creative. Pornesti timid, sa-l incerci, sa vezi cat e de destept, dupa care poate deveni companionul tau de facut treaba si de livrat idei. Cromatic Studios a dus ideea mai departe si s-a folosit de machine learning pentru procesele de branding, lucru pe care l-au aratat public la ultima editie Romanian Design Week.

Cristian Stoicescu, business developer Cromatic Studios, ne-a explicat in amanunt cum a decurs procesul, ce tool-uri au folosit in toate etapele, ce a mers si ce nu, in integrarea inteligentei artificiale intr-un proces care pana mai ieri era facut de cei mai creativi oameni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related