Apa Nova a lansat „Importanții”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esențiale, semnată de agențiile DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide.
Campania are ca fundament preocuparea operatorului față de securizarea meseriilor esențiale în fața schimbărilor sociale, tehnologice și a complicațiilor economice existente la nivel local și mondial, atragerea și menținerea talentelor fiind un demers strategic atât al companiei Apa Nova, cât și al Grupului Veolia.
Urmând abordarea comunicării corporative, la baza campaniei au stat și de această dată angajații Apa Nova, ca formatori de experți în managementul sustenabil al apei, care pot împărtăși celor mai tineri din experiența și cunoștințele lor, să îi ajute să-și dezvolte abilitățile și să-și construiască o carieră de succes în domeniul strategic și esențial al utilităților.
"Compania noastră se mândrește cu faptul că recunoaște importanța capitalului uman și investește în dezvoltarea și creșterea profesională a angajaților săi. Privim angajații noștri ca fiind resurse neprețuite, cu potențial nelimitat de a aduce inovație, creativitate și eficiență în toate aspectele activității noastre.
Prin intermediul acestei campanii, ne-am propus să aducem în prim plan modele reale de urmat viitorilor colegi, care demonstrează cum tenacitatea, curajul și ambiția pot duce, pas cu pas la evoluție și la o carieră de succes în compania noastră. Astfel, am demonstrat, pe de o parte, ce înseamnă un loc de muncă cu însemnătate reală în comunitate și în oraș, iar, pe de altă parte, am evidențiat transferul valoros de know-how și expertiză pe care îl asigurăm de la o generație la alta, un avantaj incontestabil al companiei noastre ca lider al operatorilor de apă și canalizare din România", a declarat Ramona Dumitru, Director de Comunicare și Public Affairs Apa Nova.
"Apa Nova este genul de angajator care, prin efortul colectiv al echipelor, are un rol indispensabil în viața noastră. Compania vrea să atragă o nouă generație de specialiști, oferindu-le posibilitatea acestora de a lucra alături de cei mai buni în domeniu. Astfel, prin această campanie, am vrut să punem în lumină angajații care sfidează toate clișeele de <<oameni importanți>> și care sunt cu adevărat importanți, prin prisma responsabilității imense pe care o au: aceea de a asigura zi de zi buna funcționare a orașului", a declarat Roxana Niță, Executive Creative Director DDB.
Campania „Importanții” este promovată pe canalele media online & social media, OOH, în cadrul târgurilor de joburi și a altor evenimente de HR.