Snickers starneste revolta homosexualilor

Masterfoods a inchis microsite-ul pe care aparea spotul de 30 de secunde "Mecanicii", afisat in timpul Super Bowl de duminica, dupa plangerile facute de Gay & Lesbian Alliance Against Defamation si de Human Rights Campaign, anunta Adweek.

Spotul, realizat de TBWAChiatDay din New York, infatiseaza doi mecanici care mananca din partile opuse ale aceluiasi baton Snickers pana in momentul cand li se intalnesc buzele si apoi se despart. Rusinat, unul dintre mecanici spune ca el crede ca tocmai s-au sarutat. Pentru a salva situatia, ei fac un gest barbatesc : fiecare isi smulge cateva fire de par de pe piept. Situl, www.afterthekiss.com, a afisat spotul si inca alte trei versiuni, precum si videoclipuri cu reactiile jucatorilor de la Bears si Colts la aceste spoturi.
A doua zi, Masterfoods a inchis situl, dupa ce s-au depus plangeri conform carora falsul sarut ar avea conotatii negative indreptate impotriva homosexualilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

damian papazicu
acum 17 ani
asa e lumea, cade dintr-o extrema in alta. acum nu mai poti sa faci nici glume pe seama homosexualilor. e aberant. astept sa se interzica si bancurile cu blonde...


Branded


Related