Ruxandra Pană: Cred ca incet-incet putem migra spre o zona mai umana, mai prietenoasa si mai apropiata de ceea ce inseamna emotiile, intuitia, jocul, atunci cand construim un brand

Ruxandra Pană: Cred ca incet-incet putem migra spre o zona mai umana, mai prietenoasa si mai apropiata de ceea ce inseamna emotiile, intuitia, jocul, atunci cand construim un brand

Ne aflam pe un site de advertising sau de comunicare? Nici nu mai conteaza, pentru ca Ruxandrei Pană nu-i place ideea de publicitate, sa multumesti clientul cu orice pret, sa stii sa te vinzi sau sa lucrezi la o punga de chipsuri pana e toata lumea multumita. Prefera in schimb conscious branding: sa descopere in profunzime identitatea brandului si sa se asigure ca valorile lui sunt autentice.

”Doresc sa plantez ideea in mintile oamenilor ca pentru a crea un brand sustenabil si autentic trebuie sa pornesti de la ceea ce este autentic in tine: constienta, sufletul, valorile spirituale”, spune Ruxandra. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related