E nevoie să mai fim și cu capul în nori, crede Bogdan Alexandru Ciocnadi, participant la Art Superstars Wanted by glo™. Uneori, ancorați prea mult în viața de zi cu zi, nu mai vedem lucrurile evidente. Soluția: să ne dăm voie să visăm, să ne eliberăm de construcțiile rigide ale cotidianului. Bogdan este visual & tattoo artist, auto-didact, trecut prin multe joburi care nu aveau legatura cu partea artistica, dar mereu dispus sa incerce, sa experimenteze si sa invete. A testat pictura, desen, ilustratii grafice, design, modelaj, mural si, acum, urmeaza linogravura.
Povestim cu el în continuare despre lucrarea inscrisa la competiția Art Superstars Wanted by glo™, intitulată, bineinteles, ”Cu capul in nori”, despre temele care il inspira si proiectele la care a lucrat recent. Speram ca povestea lui e un impuls bun de a gasi propria varianta pentru ”Distractie in aer” si de a participa pana pe 26 iunie.
Momente importante în formarea ta
Sunt visual&tattoo artist, iar cele mai importante momente au fost faptul de a crea continuu, indiferent de job-urile pe care le-am avut si care nu aveau legatura cu partea creativa, invatarea continua, mintea deschisa si intr-un final renuntarea la job-urile de baza si dedicarea totala domeniului creativ/artistic.
Relația cu arta
Nu mai tin minte cati ani aveam, din frageda copilarie, fratele meu era la scoala, avea teme de facut, vroiam si eu sa scriu, iar cum nu stiam, mazgaleam. Acesta a fost inceputul.
Am absolvit o scoala populara de arte si un curs de specializare in arta tatuajelor, in rest sunt o persoana autodidacta, mereu cu inclinatie spre creatie.
Evolutia a avut un curs frumos, cu toate greutatile ivite, dar mereu dornic de a progresa, invata si experimenta (pictura, desen, ilustratii grafice, design, modelaj, mural si urmeaza linogravura).
Temele care te inspiră
Greu de descris, de toate, insa am o inclinatie spre folosirea abstractului in cotidian.
Ca si proiecte recente, pregatesc un design pentru un graffiti cu care ma inscriu la un minifestival in Valencia.
Am realizat recent cateva designuri pentru pahare de cafea. Daca ajungeti prin Oradea va recomand SNOOZ, este o cafenea, iar pe langa servirea faina si cafeaua buma, au niste pahare cu un design tare dragut, realizat de catre mine (nu fac reclama, dar sunt chiar faine).
Cât e muncă & documentare, cât e creație și emoție
E un mix din toate, evident ca fara munca nu reusesti sa obtii rezultatele dorite. Incerc sa le combin toate pentru a obtine rezultatul dorit.
Tabieturi de creatie
In timpul zilei, dar evident ca inspiratia apare in cele mai neasteptate momente. Notez ideile si le dau viata in timpul zilei. Am incercat in decursul anilor sa-mi organizez munca creativa, cat de cat.
Cum ai aflat de Art Superstars Wanted by glo™
Am aflat de la un artist pe care-l urmaresc in mediul online.
Am accesat linkul, am citit descrierea si mi s-a parut o idee foarte buna, ceea ce a dus si la decizia de a participa.
Inspirația
Consider ca oamenii au nevoie sa priveasca si printre nori, pentru ca altfel poate nu reusim sa vedem lucrurile evidente din fata noastra, fiind ancorati prea tare in viata de zi cu zi, asadar capul in nori e un must have.
Procesul de creatie
In cazul de fata a fost destul de usor, mai ales punctul de plecare, am eu o fixatie pe ideea de "cu capul in nori", cat despre procesul de creatie, eh, mereu implica complicatii si blocaje, dar pana la urma se leaga toate.
Cu ce ai vrea să rămână oamenii după ce văd lucrarea ta
Sa devina mai constienti ca e necesara visarea, ca imaginatia e un lucru important care ne ofera libertatea si sa incercam sa ne eliberam din rigiditatea gandirii.
Ce înseamnă pentru tine un Superstar creativ
O persoana creativa cu mintea deschisa.
Participă și tu la Art Superstars Wanted by glo™, lasă-te inspirat de AER, creează ceva special și înscrie-te în concurs până pe 26 iunie.
gloTM
(+18). glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii
Comentarii