Peste 20 de idei pentru programe de ecologizare si administrare a Deltei Dunarii au iesit la mal in think tank-ul organizat de Asociatia "Salvati Dunarea si Delta - Academia Catavencu", la Cormoranul, intre 2 si 4 februarie 2007. Asociatia "Salvati Dunarea si Delta - Academia Catavencu" a imbarcat creativii si strategii din marile agentii de publicitate pe "Corabia Nebunilor", un proiect de identificare a solutiilor reale si aplicabile pentru problemele Deltei.
La week-end-ul creativ au participat Sorin Tranca, Creative Director la Friends Advertising, Ioana Manoiu, PR Director la GMP Advertising, Elena Ionita si Laurentiu Semeniuc, Strategic Planner-i la Leo Burnett si Paul Kasprovschi, Strategic Planner la Mercury Promotions. Invitati speciali au fost Hanno Hoefer, regizor si producator Mobra Films, Razvan Crisan, manager executiv al Organizatiei Oricum si Tetelu de la Academia Catavencu.
Comentarii
- - - > Delta e-bay, un site pe care localnicii isi pot vinde produse artizanale productie proprie <- - -
super gluma!