Daca treci pe bulevardul Coposu sau pe Aurel Vlaicu, e imposibil sa nu observi, niste cearsafuri albe innodate, coborand de la cate un etaj catre trotuar, insotite de mesajul "Prietenii stiu de ce". Prin acest canal de comunicare neconventional, Bergenbier si Leo Burnett vorbesc barbatilor despre o situatie in care iubitorii de aventuri, cu ceva imaginatie si curaj se mai intampla sa se intalneasca.
Comunicand complice cu barbatii, in limbajul lor si folosind canale de comunicare neconventionale, Bergenbier a reusit sa ajunga mai aproape de consumatorul sau tinta. Dupa campania "Prietenii stiu de ce", Bergenbier a redevenit locul 1 in topul marcilor de bere din Romania atat ca volume cat si ca notorietate. In Martie 2006 Bergenbier a obtinut record la numarul de campanii premiate intr-un festival Effie. Marele premiu Effie, obtinut de Bergenbier pentru "Prietenii stiu de ce" pentru cea mai eficienta campanie, este unul dintre cele mai semnificative premii din industria de comunicare, o recunoastere a succesului Bergenbier.