Am sa va fac o oferta pe care n-o puteti refuza!

Inainte sa merg la un film, ma uit rapid peste topul incasarilor din saptamana respectiva si nu ma gandesc la faptul ca filmul e bun judecand dupa incasari, ci la milioanele de oameni care au mai adaugat ceva background-ului lor cultural.

La cinema, la televizor sau in fata computerului, "a privi un film" a devenit o modalitate accesibila pentru relaxare: costuri de vizionare mici sau chiar inexistente, uneori fara eforturi de deplasare sau chiar intelectuale. S-a nascut astfel, mai ales in randul tinerilor, o adevarata "cultura" cinematografica ce nu putea sa scape publicitatii.

Descoperind un nou limbaj prin care se pot adresa publicului, companiile internationale au folosit la maximum potentialul reclamelor care fac apel la cinematografie. Pretiosul cuvant care defineste toate aceste imprumuturi si permutari la nivelul unor secvente filmice este intertextul, o modalitate inteligenta de speculare a citatului, fie ca este muzical, pictural, literar sau ...cinematografic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

Suman Eugen
acum 17 ani
ati auzit si voi de intertext...
Yep Right
acum 17 ani
"Daca mai adaugam si faptul ca o fraza de genul "laser frate!" e imprumutata in limbajul cotidian, atunci se chiama ca prestigiul a fost adjudecat!"

Se chiama?????

Imi pare rau dar astea nu se iarta...

Cris A
acum 17 ani
mi-a placut, bine informat, intr-adevar multe reclame pe marginea intertextului pe la noi. imi pare rau de musculita si sa pasesti pe unde altii au excelat....astept raspunsurile!
Ana Cristina
acum 17 ani
Stella are o simbolistica prea complexa, eu as alege Orange pe primul loc. Cu scaparile, altii au facut-o si mai lata dar trebuie sa vezi si padurea, nu doar uscaturile! global media sa-si bage un b in pulicitate! haha
Ana Cristina
acum 17 ani
Stella are o simbolistica prea complexa, eu as alege Orange pe primul loc. Cu scaparile, altii au facut-o si mai lata dar trebuie sa vezi si padurea, nu doar uscaturile! global media sa-si bage un b in pulicitate! haha


Branded


Related