PUBLICIS a castigat pitch-ul JOE

Agentia de publicitate Publicis Romania a fost desemnata castigatoare la licitatia organizata de compania Nestlé pentru dezvoltarea creativa a promotiei JOE din primavara lui 2007. In cursa au mai fost agentiile McCann Erickson si Mercury Promotions.

"In urma dezbaterilor, am hotarat ca propunerile facute de Publicis se potrivesc cel mai bine cu obiectivele noastre ambitioase pentru acest proiect. Propunerea pe care ne-am hotarat sa o si producem ne-a cucerit pe toti - e proaspata, curajoasa, diferita" - a declarat Simona Straut, Group Brand Manager Confectionery Nestle.

Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis Romania, comenteaza despre importanta acestui castig al agentiei: "Cand am fost invitati la acest pitch, am realizat imediat miza. JOE este unul dintre cele mai dinamice si mai puternice branduri romanesti. Venea dupa un an de parteneriat cu Agentia Anului in Romania si ne propunea intrarea in competitie cu Agentia Anului la Portoroz. O asemenea provocare la duel nu putea ramane neonorata. Ne bucuram foarte tare ca am invins si am iesit noi Agentia... Momentului!".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related