Meet me in Timișoara. Creatorii de conținut și jurnaliștii descoperă Timișoara prin patrimoniul său architectural și cultural

Meet me in Timișoara. Creatorii de conținut și jurnaliștii descoperă Timișoara prin patrimoniul său architectural și cultural

După succesul Heritage Instameet Timișoara, realizat în 2019 de Asociația Human Made Art (HUMART), prin platforma Cronicari Digitali, anul acesta are loc o ediție destinată exclusiv creatorilor de continut și jurnaliștilor, cu mesajul „Meet me in Timișoara!”.

Timișoara devine locul în care, pe 15 iulie, se vor întâlni cei mai mulți creatori de conținut pentru a pune în centrul atenției, pe Instagram, Facebook, Tik-Tok, YouTube, în presă și blogosferă patrimoniul arhitectural și cultural al orașului. Timișoara, cu cele peste 14.000 de clădiri istorice, va fi promovată prin conținut original, în imagini și povești, cu și despre patrimoniul architectural, cu ajutorul jurnaliștilor și al creatorilor de conținut.

Pe parcursul zilei, participanții vor parcurge un traseu ghidat prin Timișoara, dar și prin cel puțin cinci localități din Timiș, oferind vizibilitate obiectivelor în mediul online.

Patru tururi ghidate vor oferi participanților o altfel de perspectivă asupra celui mai vestic județ al țării și asupra orașului care a primit titlul de Capitală Europeană a Culturii. La această ediție Heritage Instameet „Meet me in Timișoara!” sunt așteptați să ia parte 140 de participanți

La final, toți se vor întâlni în  parcul Iulius Gardens (Family Plaza) din Iulius Town Timișoara pentru un Heritage Cocktail Party, ocazie cu care vor face cunoștință cu autoritățile și reprezentanții culturali locali și regionali.

Heritage Instameet „Meet me in Timișoara!” este realizat de Asociația Human Made Art (HUMART), prin platforma culturală Cronicari Digitali. Acţiunea este cofinanțată de Consiliul Județean Timiș, prin programul TimCultura 2023

 

Cronicari Digitali, platforma care apropie noile generații de patrimoniul cultural și architectural

Asociația Human Made Art și agenția Zaga Brand au creat platforma culturală Cronicari Digitali, care generează numeroase proiecte creative în zona culturală, adresate generației digitale, inclusiv cel mai popular podcast de profil din România. În prezent, podcastul Cronicari Digitali este cel mai popular în România în mai multe categorii din Apple Podcasts, precum și alte platforme de streaming audio. Din 2022, sub Cronicari Digitali a fost dezvoltat proiectul Amintiri Gustoase cu misiunea de a identifica și dezvolta identitatea gastronomică românească.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related