Cele mai interesante titluri din Mai, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Mai, pe WeInvent.ro

Lumea foiește. Că e vorba de politica mare, mică sau chiar de geopolitică toată lumea vrea câte ceva. E clar că am intrat în acest an cu foarte multe temeri și frici, totul suprapus pe o criză de leadership, așa cum o arată și Studiul IPSOS Global Trends, despre care am tot vorbit în luna Mai.

Păi și-atunci ce ziceti că e de facut? Să ne alegem conducători cu inteligență artificială?! Nu de alta dar pare că noi românii suntem mai obișnuiți cu roboții…

În fine, până să vedem ce ne va aduce anul ăsta cu incertitudinile sale, legate de inflație, copii, școală, credite, etc., hai să mai trecem o data în revistă articolele importante de pe WeInvent, de luna trecuta, că poate ne-a scapat vreunul.

Din ciclul, românul s-a născut copywriter și dătător de nume, azi discutăm despre o bere găsită pe rafturile de la Mega, acolo unde ni se vând cele mai românești și autentice produse de sezon, uneori chiar și iarna, dacă e să ne luăm după campaniile lor și după sacoșele eco. Continuarea poveștii cu Bârlog, în articolul semnat de Marian Costache.

Mullen a anunțat numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights, dar și a soluțiilor și activărilor din întreg spectrul marketingului experiential, pe care agenția le oferă. Un interviu de Romanița Oprea

Mădălina Pop și Ionuț Raicu, group creative directors Tribal Worldwide, câștigă competiția pentru Young Lions Design 2023, urmând să reprezinte România la concursul de 24 de ore de la Cannes Lions. Duoul creativ va concura cot la cot cu cei mai talentați reprezentanți ai designului contemporan din toata lumea, reuniți la festival. Cei doi fac echipă în cadrul Tribal Worldwide România și au déjà premii la festivaluri precum ADC*E, Internetics, Golden Drum și Effie, se arată în comunicatul Cannes Lions.

La începutul lunii Martie, a avut loc lansarea în România a celui mai complet și mai complex studiu de trenduri, IPSOS GLOBAL TRENDS 2023, la care noi, WeInvent, am fost onorați să fim parteneri, alături de revistele Progresiv și Piața. Prezentăm cea a treia parte a evenimentului, într-un articol semnat de Marian Costache.

McDonald’s România a premiat angajații studenți cu rezultate deosebite în cadrul unei noi ediții a evenimentului „McDonald’s Performers”. Peste 90 de angajați din restaurante McDonald’s din întreaga țară, care s-au remarcat prin performanțele lor, atât la școală, cât și la locul de muncă, au fost premiați cu burse în valoare de 3.000 de lei net. Valoarea totală a premiilor s-a ridicat la aproximativ 300.000 lei, acestea fiind acordate de companie prin „Bursele McDonald’s”, un program anual, de tradiție, se menționează într-un comunicat remis publicației noastre.

Trupa Lunatic a lansat noul single „Nu mai fi sărac!”, o piesă plină de umor cu un videoclip neconvențional, de peste 8 minute.

Acest nou single continuă seria ironiilor transpuse în versuri de băieții de la Lunatic, inițiată în anul 2021 odată cu lansarea hit-ului „Fericiți în România”. La acel moment, trupa Lunatic a făcut zgomot pe TV și în presa scrisă, satirizând arhicunoscuta expresie „dacă era Dan Barna președinte… acest lucru nu s-ar fi întâmplat”, se arată în comunicatul remis de producători.

McDonald’s crede în tinerii din România și în profesionalismul lor, motiv pentru care continuă să comunice pe baza platformei de employer branding lansată anul trecut, tot împreună cu agenția de creație DDB România. De data aceasta, însă, campania „Oameni cu experiențe” pune accentul pe cuvinte cheie precum: îndemânare, perseverență, atenția la detalii, dedicare, lucru în echipă, calm, creativitate, răbdare. 

Tinerii simt o presiune enormă când trebuie să intre pe piața muncii, neavând experiența profesională care să le dea legitimitate. O presiune care nu are drept sursă doar așteptările angajatorilor, ci și pe cele stabilite chiar de ei. McDonald’s vrea să îi ajute prin campanie să șteargă din această dublă presiune, se arată în următorul comunicat.

London International Awards anunță președinții și jurații pentru competițiile din 2023, Integrare și Transformative Business Impact, precum și Creative Use Of Data.

Chaka Sobhani este Global Chief Creative Officer al Leo Burnett Worldwide și Chief Creative Officer Leo Burnett UK și Fallon UK. Adam Ferrier, “gânditor șef” la Thinkerbell, este unul dintre cei mai importanți strategi creativi din Australia și un fin psiholog al consumatorilor. Adam a co-fondat Thinkerbell – unde practică „magia măsurată” – reunind știința de marketing și creativitatea hardcore. Credința sa în „creativitatea hardcore” îl va ghida în timp ce conduce juriul, pentru Impactul în afaceri transformatoare și utilizarea creativă a datelor. Mai multe în articolul de aici.

La începutul lunii Martie, după cum vă spuneam mai sus, a avut loc lansarea în România a celui mai complet și mai complex studiu de trenduri, IPSOS GLOBAL TRENDS 2023, la care noi, WeInvent, am fost onorați să fim parteneri, alături de revistele Progresiv și Piața. Prezentăm aici jos ultima parte a evenimentului, într-un articol semnat de Marian Costache.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related