"Pentru toti cei care isi doresc mai mult, pentru cei care au aspiratii si standarde ridicate de profesionalism, pentru cei care se respecta si vor sa fie respectati, ROMEXTERRA BANK vine cu o filosofie noua, impartasita atat de clientii bancii, cat si de personalul acesteia", spune Adrian Radu, Presedinte, ROMEXTERRA BANK.
De altfel, deviza intregii campanii rezuma perfect o anumita stare de spirit care se manifesta din ce in ce mai puternic pe piata. Orice client, orice efort financiar si orice economie, oricat de mica ar fi, conteaza.
Asadar, ROMEXTERRA BANK a lansat prima campanie de imagine sub sloganul "De la egal la egal".
"Campania urmareste sa faca cunoscuta atitudinea prietenoasa a bancii fata de toti clientii sai, indiferent de pozitia lor, si chiar sa instituie o noua perspectiva asupra bancilor care pot deveni mai primitoare si mai prietenoase", spune Mirela Negrutzi - PR & Communication Manager, ROMEXTERRA BANK.
Comentarii
Eu eram personajul care-si lasa scaunul in jos...
Multumesc ! Vlad