[Start in industrie] Sabina Florescu: Generaţia din care fac eu parte este “fresh”. Oamenii sunt plini de viaţă, foarte creativi, însă foarte sensibili. Şi, foarte important, pare că este o generaţie foarte versatilă

[Start in industrie] Sabina Florescu: Generaţia din care fac eu parte este “fresh”. Oamenii sunt plini de viaţă, foarte creativi, însă foarte sensibili. Şi, foarte important, pare că este o generaţie foarte versatilă

Pentru Sabina Florescu, Art Director The Syndicate, perioada de căutări și interviuri nu a fost foarte lungă sau grea. Și-a găsit locul repede la The Syndicate, unde a învățat ABC-ul industriei. Sabina a studiat Design Grafic în cadrul UNARTE Bucureşti, timp de 3 ani, dar crede că principalele învățături în acest domeniu se obțin făcând.

” Ce consider că a fost de ajutor atunci când m-am prezentat în faţa posibililor viitori angajatori, a fost să fiu stăpână pe mine şi conştientă în mod real de nivelul de experienţă pe care îl aveam la acel moment, un portofoliu bine pus la punct, împreună cu deschidere către “educaţie” profesională şi colaborare în echipă”, povestește Sabina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related