A VI-a ediție a Bazar de Cotroceni, eveniment simbol al comunității cartierului:  sute de curți deschise, concerte live și activități educaționale

A VI-a ediție a Bazar de Cotroceni, eveniment simbol al comunității cartierului:  sute de curți deschise, concerte live și activități educaționale

Cotroceni, cel mai frumos cartier din București, își redeschide curțile pentru cea de-a VI-a ediție a Bazar de Cotroceni, care va avea loc weekendul acesta, pe 27-28 mai. Moonlight Breakfast, Jurjak, Corina Sîrghi, Dora Gaitanovici sunt o parte din artiștii care vor concerta live sâmbătă și duminică, în unele dintre cele mai frumoase grădini ale caselor de patrimoniu. Programul muzical este completat de Sounds of Cotroceni, precum și de 3 concerte cu muzică clasică: Classic Cotroceni cu bursierii SoNoRo în curtea din Dr. Curie 3,  ZOISS  home design în grădina din Bd. Eroii Sanitari 23 și Bazar muzical #Aiciastat, care avea loc în una dintre cele mai fotografiate case istorice din cartier, care, cu ocazia Bazarului, va fi deschisă în premieră.

La această ediție, s-au înscris peste 180 de curți private, un număr record de vecini și prieteni ai cartierului, care vor expune mici standuri cu bijuterii, obiecte artizanale, limonadă, haine și obiecte decorative și peste 70 de afaceri locale - ateliere de creație, studiouri de design și arhitectură, showroom-uri - care își așteaptă vizitatorii cu evenimente de tip open doors. La acestea, se adaugă bistrouri, cafenele și restaurante cochete care pregătesc meniuri speciale și evenimente surpriză  pentru toți cei care le calcă pragul.

Programul ediției de primăvară cuprinde 4 zone mari de interes, cu activități gratuite, special organizate atât pentru cei mici, dar și pentru cei mari: concerte live cu sprijinul Vodafone România, sesiuni de yoga & wellbeing în Grădina Botanică cu Activero, atelier de pictură pentru la  Galeria Romniceanu, ambele oferite de NN România, precum și tururi arhitecturale ghidate, realizate de  Cristi Radu.

Harta printată va fi disponibilă în timpul evenimentului la mai multe puncte din cartier.

Evenimentul Bazar de Cotroceni este organizat de Asociația Incotroceni și creat de comunitatea cartierului - locuitori și businessuri locale.
Partenerii comunității: Vodafone România, NN România
Parteneri locali: ZOISS home design, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Avincis, Forbes România, Uplifting Service, CGA infrastructure.
Parteneri culturali: Aici a stat, BandBook, Munteanu, Lazar Bara Creative PR, Igloo, Rezistența Urbană, Radio România Cultural, A List Magazine, IQads
Partener radio: Radio Guerrilla
Parteneri de e-mobilitate: Bolt
Bazar de Cotroceni este parte din Romanian Design Week / RDW Design Go.

Incotroceni este o asociație privată, fără scop patrimonial, non-profit, independentă, neguvernamentală şi apolitică, fondată în 2016.  Scopul Incotroceni îl constituie dezvoltarea, promovarea şi sprijinirea comunității din cartierul Cotroceni și a identității acestuia, având în vedere ca direcții principale de acțiune promovarea social – cultural, arhitectură, urbanism și infrastructură a cartierului Cotroceni.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related