[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni

[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni

Demonstrează că ești real într-o lume în care nu mai recunoști ușor ce e fake. Asta e provocarea brandurilor în lumea AI, pe de o parte, dar și în cea a oamenilor, unde subiectele conversației colective se schimbă de la o secundă la alta, iar tensiunile sociale nu scot ce e mai bun din noi. Nicoleta Bujor, Managing Director Stiloul Creativ, are încredere, însă, în creativitatea umană care va reuși să câștige aceste bătălii. 

”Deschide ușa și închide-o! Atât ai la dispoziție ca să îi atragi atenția unui consumator. Asta e provocarea: attention span și nivel de încredere foarte scăzute. Ce faci ca să-l convingi? Trebuie să ai un discurs de ascultat, care să fie mai mult decât convingător, ci și autentic. Are nevoie de o recompensă că ține ușa deschisă pentru tine”, spune Nicoleta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related