Pe 22 și 23 Mai are loc GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE – care se va desfășura cu prezență fizică, în București. Ediția marchează 18 ani de tradiție GPeC și reunește 5 speakeri internaționali de top, alături de 24 de specialiști din România. Înscrierile se pot face online pe site-ul GPeC.ro, secțiunea GPeC SUMMIT Mai, până pe 18 Mai, iar prețurile biletelor de acces pornesc de la 109 EUR + TVA/persoană.
Un line-up legendar: Mark Schaefer, Nancy Harhut, Karl Gilis, Talia Wolf și Jon Quinton urcă pe scena GPeC în 22 Mai
Unii dintre cei mai apreciați specialiști în E-Commerce și Marketing Online la nivel global vin la GPeC SUMMIT, în București:
Mark Schaefer este autor a 9 cărți bestseller, al 3-lea cel mai influent expert în Digital Marketing din lume (potrivit Brand24) și în Top 10 cei mai “re-tweeted” specialiști în Marketing de pe Twitter. Blogul său se află în top 1% din cele mai citite bloguri din lume, iar podcast-ul său – The Marketing Companion – se regăsește în top 10 podcast-uri de Marketing pe iTunes.
Nancy Harhut este expert în Marketing Comportamental și autoarea cărții Using Behavioral Science in Marketing, care a fost recent publicată de Kogan Page și se află deja pe primul loc în clasamentul Amazon pentru categoriile Web Marketing, Business Marketing și Consumer Behavior. Nancy este considerată:
- Top 40 Digital Strategists, potrivit Online Marketing Institute
- Ad Club Top 100 Creative Influencer
- Social Top 50 Email Marketing Leader
- 10 Most Fascinating People in B2B Marketing
Karl Gilis este unul dintre cei mai apreciați speakeri GPeC, aflat în top 3 cei mai buni experți în UX și Optimizarea Ratei de Conversie din lume.
Talia Wolf este unul din cei mai influenți experți în Optimizarea Conversiilor, fondator GetUplift, speaker cu ștate vechi la GPeC și la cele mai importante evenimente de profil din lume: MozCon, Call To Action Conference, SearchLove, Google.
Jon Quinton este specialist în Performance Marketing & Paid Media și fondatorul agenției Overdrive Digital. Jon a investit 50.000 de lire sterline într-un magazin online doar pentru a-și face echipa conștientă de provocările unui business e-commerce, iar la GPeC va prezenta concluziile acestui experiment, fără informații confidențiale sau blurate.
Conferința GPeC, 22 Mai – Teatrul Național București
În cadrul Conferinței GPeC vor fi dezbătute subiecte de maxim interes în contextul actual din E-Commerce și Marketing Online, evenimentul fiind dedicat tuturor jucătorilor din domeniu, precum și retailer-ilor tradiționali care fac migrarea către online sau antreprenorilor care vor să dezvolte un business online:
- Ce îi face pe consumatori să cumpere și cum poți optimiza mesajele de marketing în acest scop?
- Ce își doresc clienții și cum scalezi business-ul e-commerce în contexul actual?
- De ce vor fi câștigătoare companiile cu “Human Approach” în Marketing și Comunicare?
- Ce trebuie să știi pentru a primi investiție în business-ul tău?
- De ce e important să îți asculți userii și să nu iei decizii bazate pe intuiție?
- Tendințe și instrumente pe care le au la îndemână magazinele online pentru a scala
- Studiu de caz real: rezultatele unui magazin online care a investit 50.000 de lire sterline în lansare și marketing (cifre reale, nimic confidențial)
Expo, Networking & Party cu elita industriei Digital – 22 Mai
În paralel cu Conferința GPeC, pe tot parcursul zilei de 22 Mai se desfășoară GPeC Expo - locul în care 29 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing se întâlnesc, schimbă contacte și încep parteneriate cu magazinele online.
Seara de 22 Mai se încheie cu GPeC Networking Party - eveniment exclusivist care reunește elita industriei Digital din România și este un prilej bun de networking cu reprezentanții celor mai importante companii din domeniu.
6 module de cursuri și workshop-uri pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Marketing Online – 23 Mai
Ziua de 23 Mai din cadrul GPeC SUMMIT este dedicată cursurilor și se desfășoară în București, exclusiv cu prezență fizică. Participanții vor putea alege unul din cele 6 module pregătite de organizatori, acestea desfășurându-se în paralel. Sunt max. 20 de locuri disponibile la fiecare modul:
- Curs Google Ads / Performance Max – Anabela Luca, adLemonade
- Curs Google Analytics 4 pentru E-Commerce – Eugen Potlog, UX Studio
- Curs Facebook, Instagram & TikTok Ads – Raluca Radu, MTH Digital
- Curs Customer Lifetime Value în E-Commerce – Valentin Radu, Omniconvert
- Modul Workshops 1: SEO (Horia Neagu, Napoleon Digital), Growth Hacking (Daniel Ene, Limitless Agency), Investment (Sergiu Neguț, FintechOS)
- Modul Workshops 2: Scalare în business (Cosmin Dărăban, Gomag), SEO (Steffen Heringhaus, Five Elements Digital), E-Mail Marketing (Andrei Georgescu, WhiteImage)
Înscrieri cu prețuri reduse prin Oferta Last Minute, valabilă până pe 12 Mai
Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT 22-23 Mai pornesc de la 109 euro/persoană, oferta fiind valabilă până pe 12 Mai.
GPeC 2023 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: eMAG Marketplace
Supported by: Google
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: 2Performant, Akinon, Answear, Aqurate, Auchan, Banca Transilvania, Canopy, Cargus, Cora, Data Intelligence, Debonaire, DWF, easySales, Five Elements Digital, Gomag, Httpool, GTS, Innoship, Limitless Agency, MerchantPro, MGID, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, Publicis Groupe, Releva, RTB House, Sameday, Sinaps, SmartFintech, SoftOne, Streams.Live, tbi Bank, Twispay, UPS, VTEX
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Wine Partner: WineDeals