Grupul media Realitatea-Catavencu lanseaza cotidian de business

Grupul Realitatea-Catavencu a programat lansarea unui cotidian de business in trimestrul al doilea al acestui an. De managementul publicatiei se vor ocupa Andreea Rosca (director general) si Adrian Mirsanu (redactor-sef).

"Un nou cotidian de business poate parea o idee mai mult decat indrazneata dar atat cresterea economiei romanesti cat si a bugetelor de publicitate pe acest segment reprezinta o oportunitate. Vrem sa oferim cititorilor un produs usor de inteles, vizionar si deschis catre mediul extern, incluzand informatii utile oamenilor de afaceri si managerilor care activeaza intr-o piata europeana" afirma Andreea Rosca, noul director general.

Andreea Rosca si-a inceput cariera in presa in 1992, ca redactor la Evenimentul Zilei. A trecut la Capital unde a ocupat, din 1999 pina in 2005, functia de redactor-sef. Din decembrie 2005 pina in prezent, Andreea Rosca a condus, in cadrul grupului Realitatea-Catavencu, din pozitia de director general, agentia de stiri NewsIn.

Redactorul-sef al noului cotidian, Adrian Mirsanu, este unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti de business ai momentului. Mirsanu a lucrat inca din 2001 la Ziarul Financiar, unde a fost, pina la inceputul acestui an, redactor-sef adjunct.

Aparitia cotidianului de business face parte dintr-un plan mai amplu de lansare de noi produse de presa de business. Grupul Realitatea-Catavencu detine in acest moment: The Money Channel (TV), Investitii si Profit si Bilant (reviste lunare) si, in curand, o revista saptaminala de business. La acestea se vor adauga proiecte new media.

Noul director general al agentiei NewsIn este Cosmin Popa. Fost director general la Mediafax, Cosmin Popa a venit in grupul Realitatea-Catavencu in aprilie 2006, ocupind pina acum pozitia de director de dezvoltare la NewsIn.

"NewsIn este deja un mecanism care functioneaza. Pentru 2007, cuvintul de ordine este consolidare, obiectivul principal fiind consacrarea agentiei ca furnizor recunoscut de expertiza profesionala" afirma Cosmin Popa.

Noile structuri de management, atit la cotidianul de business cit si la NewsIn, devin operationale de la 1 februarie 2007.

Din grupul Realitatea-Catavencu (www.gruprc.ro) fac parte publicatiile: Academia Catavencu, Cotidianul, Le Monde Diplomatique, Idei in Dialog, reteaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, J'adore, Investitii si Profit, Bilant, IQads, Bucataria pentru Toti, Aventuri la Pescuit, Psihologia azi; televiziunile Realitatea TV, Monney Channel, Romantica; reteaua radio Guerrilla; agentia de stiri NewsIn si reteaua in-store advertising Monopoly TV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related