The New York Times relateaza ca siturile cu jocuri de strategie si puzzle-urile sunt tot mai cautate de advertiseri, pentru ca acestea au devenit locuri foarte populare in care se pot plasa mesajele comerciale.
Anul trecut, advertiserii au cheltuit aproximativ 150 milioane $ cumparand spatiu pe siturile cu jocuri sau chiar in jocuri, fata de 74 milioane $ in 2002, conform DFC Intelligence, o firma de research de profil din San Diego.
Advertiserii sunt din ce in ce mai interesati sa ajunga la grupuri diverse de utilizatori ai internetului, carora le place sa rezolve puzzle-uri, sa dezlege jocuri de cuvinte si sa rezolve jocuri de strategie online.
n decembrie, aproximativ 65,9 milioane de oameni au jucat jocuri online de tip puzzle sau jocuri video de actiune. Acesta cifra a crescut 13 procente fata de luna decembrie a anului 2005, cand 58,4 milioane de oameni au accesat astfel de situri, conform comScore Networks, o firma de Internet research. In timp ce jocurile de actiune traditionale au ca personaje mai multi barbati decat femei, aceste jocuri sunt mai populare in randul femeilor, oferind acea experienta online prieteneasca pe care ad executivii vor sa o asocieze cu compania.