Agenția pastel devine partenerul de PR și comunicare al Ambasadei Sustenabilității, organizație non-profit ce promovează modelul economic prin care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu, fără a sacrifica eficiența economică.
În zonele de PR și de media relations, pastel și Ambasada Sustenabilității urmăresc întărirea poziționării și reputației ONG-ului targetând trei grupuri principale de stakeholderi: mediul privat, instituțiile publice și publicul larg. În acest sens, pastel dezvoltă și implementează o serie de tactici strategice de PR, media relations și comunicare de evenimente. Cele două organizații au în plan și dezvoltarea de campanii integrate, pentru o mai bună comunicare a programelor Ambasadei Sustenabilității, creșterea vizibilității ONG-ului, dar și pentru creșterea notorietății publice și a gradului de înțelegere corectă a conceptului de sustenabilitate, atât în mediul B2B, cât și în cel B2C.
„Unul dintre obiectivele pastel pentru anul 2023 este să ne implicăm în cât mai multe proiecte din zona de sustenabilitate, CSR și DEI. La nivelul echipei avem o afinitate nativă pentru aceste cauze (proiectul intern al agenției #NicioLunaFaraoFaptaBuna s-a transformat în Asociația pastel), iar invitația Ambasadei Sustenabilității de a dezvolta împreună zona de comunicare înseamnă pentru noi mai mult decât un parteneriat de business. Ne bucurăm să aducem pe agenda publică dialoguri pe tema comunicării responsabile, greenwashing și sustenabilitate.” – declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.
“Conturată în jurul ideii de comunitate a celor care trăiesc și pentru generațiile viitoare, misiunea Ambasadei Sustenabilității este de a răspândi cultura sustenabilității în România. Simțim că Ambasada a ajuns la maturitate și este esențial să comunicăm alături de specialiști, astfel încât mesajele noastre să fie plasate strategic, în mod coerent și planificat pentru a dezvolta comunitatea și a ne atinge obiectivele.”, Dragoș Tuță, Fondator și Președinte Ambasada Sustenabilității în România.
„Sustenabilitatea: între comunicare responsabilă și dezinformare”, prima dezbatere din seria Sustainability Talks 2023 și primul proiect semnat Ambasada Sustenabilității și pastel
Sustainability Talks este un program care se desfășoară sub forma unor evenimente offline, dialoguri ce pun în dezbatere și în perspectivă politicile publice, Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD) ale ONU și creează contextul de conectare și interacțiune pentru inițiative cu impact pe termen lung.
În cadrul acestei proiect, implicarea agenției pastel este în zona de comunicare a evenimentului, amplificarea mesajelor și crearea oportunităților de presă pentru speakerii evenimentului și reprezentanții Ambasadei Sustenabilității.
Focusul Ambasadei Sustenabilității pentru seria evenimentelor „Sustainability Talks” va fi pe teme precum energie verde, transport & mobilitate sustenabile, competențe necesare tranziției la sustenabilitate, aspecte legislative legate de sustenabilitate etc., iar pastel se va asigura că dezvoltă comunicarea pentru aceste dezbateri.
Echipa agenției pentru Ambasada Sustenabilității este formată din:
Dana Nae Popa – Owner&Managing Director
Laura Iane - Creative Director
Ana Doagă – Head of PR
Ioana Duca – PR&CSR Manager
Echipa Ambasadei Sustenabilității este formată din:
Dragoș Tuță - Fondator și Președinte Ambasada Sustenabilității în România
Oana Groșanu – Director Executiv
Adina Vulcan – Manager de Comunicare