Advertisingul italian in 2006

Italia a inregistrat in 2006 o crestere de 2,4 % a veniturilor din advertising - o cifra mai mica fata de 2,8% in 2005 si destul de scazuta fata de media europeana de 4%, relateaza WARC.

Perspectivele sunt si mai sumbre pentru 2007, specialistii Nielsen MRI previzioneaza o crestere sub 2%. Daca se scoate din ecuatie inflatia, cresterea reala se apropie de zero, partial din cauza faptului ca anul acesta nu este planificat niciun eveniment sportiv international.
Cifra totala a advertisingului national s-a ridicat in 2006 la 8 miliarde € (10,37 miliarde $; 5,24 miliarde £), televiziunea reprezentand 55% din total si inregistrand o crestere nesemnificativa de 0,8%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related