[Creative 2023] Miruna Baias: Suntem o industrie care e oglinda culturii noastre, definită de o trăsătură care ne pune frână, aversiunea față de risc

[Creative 2023] Miruna Baias: Suntem o industrie care e oglinda culturii noastre, definită de o trăsătură care ne pune frână, aversiunea față de risc

Bugete mari și producții spectaculoase pentru campanii prudente, investiții mici pentru idei curajoase. Aceasta e situația în industria creativă în 2023, după cum o prezintă Miruna Baias, Head of Strategy Cheil | Centrade. Plus goana după nou, precipitată de lansările din domeniul AI. Entuziasmul tehnologic, îmbrățișat de toată industria, are avantaje și dezavantaje. 

E o oportunitate grozavă pentru publicitari să facă campanii în premieră și se simte efervescența atât în agenții, cât și din partea clienților. Partea proasta e că aceasta goană după inovație e de multe ori singurul scop al acestor campanii și multe sunt lipsite de insight sau nu sunt potrivite cu brandul, spune Miruna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related