Colgate - Palmolive va intra pe pietele din America Latina si Canada

Compania Colgate-Palmolive a facut cunoscuta strategia anului 2007 pentru piata din America Latina si Canada. Astfel, ca prima directie a strategiei, compania Colgate-Palmolive a anuntat vanzarea marcilor sale latino-americane si canadiene de inalbitori catre compania Clorox. Tranzactia, in valoare de 126 milioane dolari, include vanzarea marcilor de inalbitori Javex, Agua Jane si Nevex in Canada, Uruguay si Venezuela, respectiv licenta inalbitorului Ajax pe timpul unei perioade de tranzitie in Columbia, Republica Dominicana si Ecuador.
A doua directie a strategiei acestui an o constituie cresterea interesului global pentru gamele de igiena orala si ingrijire personala, mai profitabile si mai rapide in dezvoltare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related