Ciocolată cu leurdă, mici și pisici pe avion, Codin Maticiuc președinte de supermarket, găuri de covrigi cu aromă de criză economică, Dragnea face mâncare pe Youtube. Ultima e adevărată, dar a închis bine cercul farselor de 1 aprilie.
Spre deosebire de ultimii doi-trei ani, s-au numărat mai puține postări blazate pe Facebook anul acesta. Știți genul. ”Viața e o păcăleală”, ”1 aprilie este comemorarea unui an întreg de farse existențiale”, ”ne înecăm în fake news în fiecare zi”, ”internetul este un etern 1 aprilie”. Nici prea multe farse nu au fost. Obosiți cu prea multă realitate, s-a făcut liniște.
Au existat, însă, câteva eforturi de a sărbători 1 aprilie și ele merită încurajate. Chiar și o glumiță nereușită mai sapă puțin la pericolul de a ne lua prea în serios. Am cules mai jos câteva din farsele care ne-au plăcut anul acesta:
Top păcăleli
Vola a anunțat o nouă companie în portofoliu, care operează pe un principiu filosofic numai bun pentru vremurile de azi, #cususulinjos:
Și dacă tot suntem la glume cu avioane și companii noi în acest sector, a băgat și 5 to go o premieră:
Heidi a lansat o specie nouă de ciocolată:
Durex a supralicitat cu aromă de cozonac:
La Penny au fost promoții la scumpiri:
Au venit știri și de pe piața găurilor din covrigi, de la Luca:
Kaufland a avut un CEO nou pentru o zi:
În Parcul Natural Văcărești s-au găsit specii noi:
Și prin alte țări brandurile și-au făcut datoria cu păcăleală. Tinder a interzis fotografiile cu pește, McDonald's a lansat cizme McNuggets:
În România, cea mai bună farsă a fost adevărată, însă, căci realitatea le întrece pe toate. Un influencer nou în zona de cooking & politică, Liviu Dragnea și-a făcut canal de Youtube:
Da, AI & deepfake lucrează la un viitor 1 aprilie spectaculos. Vedem la anul ce vor aduce în lista noastră.