Luther: Apus de Soare s-a lansat în România pe 10 Martie și de atunci a captat atenția multor oameni, susținut de o campanie care a știut cum să facă asta pas cu pas.
Fără a vă da spoilere, filmul a pus oamenii pe gânduri când vine vorba de intimitatea lor și dacă secretele lor sunt cu adevărat în siguranță. În spatele acestei amenințări stă evident un răufăcător, iar Luther încearcă să repare lucrurile, transformând expresia ,,fără frică în fața răului” într-o adevărată trăsătură de caracter.
Cu un subiect atât de mare, campania de promovare trebuia să fie pe măsura sa.
În ziua lansării, Netflix a umplut cele mai mari panouri publicitare din țară anunțând filmul într-un mod epic. Lucrurile nu s-au oprit aici și filmul a fost pus pe harta punctelor de interes în București prin intermediul unui mural, unul care îi portretiza pe Luther și criminal în același mod creativ.
Da, radioul a fost și el pe lista echipei din spatele campaniei. Și dacă toată lumea apucase să-l vadă pe Luther în prim plan până atunci, la radio l-au putut auzi pe răufăcător vorbind cu ei. În timp ce lumea se ducea la birou sau își făcea mișcarea de dimineață, frecvența a fost ocupată de cineva care le spunea că secretele lor nu sunt în siguranță.
Să te gândești de două ori la intimitatea ta a fost un subiect care a împins campania la următorul nivel. Iar acest lucru a fost posibil și cu ajutorul unui mega artist din România: Carla’s Dreams. Cineva care își ascunde fața pentru ca intimitatea sa să fie doar a sa, este partenerul perfect pentru o astfel de campanie.
Mai întâi într-o colaborare radio, ca invitat special în ziua premierei filmului la matinalul Virgin Radio și apoi într-un proiect special care a marcat internetul.
Netflix a creat un clip prin care a unit ideea intimității artistului de film, împreună cu o melodie unică produsă de acesta special pentru lansarea Luther.
Cu peste 370.000 de vizualizări și 20.000 de reacții adunate organic, piesa a devenit un success în doar 3 zile de la lansare pe Instagram, Facebook și YouTube și și-a propus să îi facă pe oameni să se gândească la ceea ce vor să țină pentru ei și doar pentru ei – secretele lor. În felul ăsta, conversația a reușit să treacă din planul filmului într-unul personal și foarte palpabil pentru fiecare urmăritor.
Campania a reușit să marcheze internetul și să surprindă cele mai mari orașe din România, iar Luther să devină unul din cele mai mari titluri Netfflix ale anului.
CREDITS
CLIENT: NETFLIX
CREATIVE AGENCY: KUBIS
SOCIAL TEAM: PUZZLE ONVERTISING
MEDIA AGENCY: WAVEMAKER ROMANIA
PR AGENCY: MSL THE PRACTICE
PRODUCTION: LUCA’s ART FILM
DIRECTOR: SAN
Mural Artist: Cristian Scutaru