BMW alege Initiative

BMW i-a incredintat agentiei Initiative sarcinile sale de strategie media, planning si cumparare a masinilor BMW - inclusiv Mini-ul - din Europa de Est, dupa un pitch in trei etape, anunta Media & Marketing.

Initiative Vienna se va ocupa de coordonarea internationala. Responsabilitatea ei se intinde asupra cinci piete: Cehia, Slovenia, Slovacia, Romania si Bulgaria.
"Prezenta corporativa a BMW este acum asigurata in fiecare tara, fara a neglija orientarea strategica a acestei regiuni", a declarat Sabine Kronschnabl, general manager, marketing, al BMW Europa de Est.
BMW si-a centralizat stuctura de management a CEE si operatiunile in iunie 2006. Numirea Initiative este prima de ordin international pentru agentie pe anul acesta si se pare ca este rezultatul direct al managementului european nou format in cadrul companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related