Initiative a castigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate in Europa de Est, in urma unei licitatii complexe organizate de MediaStar, companie globala de media audit.
Initiative Viena va fi responsabila de coordonarea internationala a contului, contractul fiind valabil pentru cinci tari din Europa de Est: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romania si Bulgaria incepand cu 1 iulie. Initiative Viena va gestiona activitatile de comunicare pentru cele cinci tari est-europene in parteneriat cu echipa BMW din Munchen.
BMW isi centralizeaza in felul acesta activitatile de marketing & comunicare pentru Europa de Est, o piata cu un potential mare de extindere pentru producatorul german. Centralizarea structurii manageriale si operatione BMW pentru intreaga Europa Centrala si de Est s-a realizat incepand cu iunie 2006. Ceea ce Initiative a oferit companiei BMW a fost tocmai o strategie de comunicare care reflecta aceasta noua structura, prin care compania isi propune sa aprofundeze specificul fiecarei piete locale, pastrand perspectiva de comunicare integrata, centralizata.