Zenith preia contul Fox Media

Zenith Optimedia, parte a Publicis Groupe, a castigat contul nord-american de media al Fox Filmed Entertainment, estimat la 1,1 miliarde $, relateaza Adweek. La pitch au concurat si Vizeum, parte a Aegis Group si Mindshare a WPP Group. Fox a cheltuit pe media americana aproximativ 750 milioane $ din bugetul de advertising, conform Nielsen Monitor-Plus.

MindShare s-a ocupat de cablul national si canadian al Fox si de cumpararea de spatiu la televiziunea si radioul locale. Cumpararea de spatiu de transmisie nationala si planning-ul au fost manageriate in-house.
Castigatorul celei de a doua parti a contului de peste ocean nu a fost inca stabilit, dar surse spun ca MindShare a fost eliminat, in competitie ramanand Zenith si Vizeum.
Cheryll Idell, evp, media and marketing planning, a laudat intr-o declaratie "abordarea strategica, integrata" si perspicacitatea in cercetare a Zenith.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related