Wonderland a conectat creativ consumatorii cu brandul CCC

Wonderland a conectat creativ consumatorii cu brandul CCC

Ce au în comun o mașinuță de golf, mulți flamingo roz și cele mai cool modele de sneakers? Toate se regăsesc în Wonderland, campania brandurilor sport disponibile la CCC! Și la această lansare, compania CCC și-a propus să inoveze și să ofere produse care să răspundă nevoilor consumatorului.

Prin abordarea sa, brandul polonez CCC și-a propus crearea unei legături emoționale cu fanii săi, campania Wonderland fiind o invitație deschisă adresată oricui își dorește să adopte un stil urban cool.

Campania Wonderland a inclus pe lângă spoturi TV, OOH  și reclame în mediul digital și o serie de proiecte editoriale cu publicații de lifestyle, precum și o puternică campanie de content dezvoltată alături de influencerii momentului,  urmăriți de generația Z, care au adus un plus de autenticitate și o notă personală.

Iubitorii stilului sport au avut ocazia să se întâlnească cu Selly, ambasadorul global al campaniei, precum și cu numeroși creatori de conținut din mediul online în magazinul CCC din AFI Cotroceni. Prin intermediul acestui eveniment, brandul a  creat un puternic buzz online și a adus produsele sale mai aproape de utilizatorii direcți, prin activări special concepute pentru generația Z.

Evenimentul de lansare a avut loc într-un spațiu atipic ce a recreat atmosfera de basm a campaniei, reunind cei mai în vogă influențatori și vedete ale momentului. Cei prezenți au putut  explora pe  ritmuri muzicale trap  modelele  Puma, Champion, Reebok, New Balance, Sprandi, Kappa sau VANS la propria stație de golf și au putut ajunge la fiecare în parte cu autovehiculul campaniei – mașinuța de golf.

Pentru a face experiența CCC și mai interactivă, au fost introduse mai multe filtre  disponibile pe Instagram realizate de artistul digital Eliana Bogdan, iar modelele preferate de sneakers au putut fi explorate și printr-o activare AR ce a permis invitaților să descopere colecția Wonderland într-un mod interactiv.

„Într-o piață aglomerată unde audiența este asaltată permanent de mesaje, a găsi o modalitate de a livra mesajele CCC într-un mod inovator a fost extrem de important. Succesul campaniei Wonderland a fost  dat de trei ingrediente importante: targe­tarea eficientă și distribuția mesajului către audiența potrivită, mesajul campaniei și modul de livrare a acesteia”, a menționat Silvia Popescu, Marketing Manager, CCC România.

Cu ajutorul influențatorilor și al vedetelor, brandul CCC a fost prezent cu mai multe tipuri de conținut  creativ pe platformele social media, atingând  un anumit tip de public, obținându-se reacții directe și rapide. Colaborarea cu influencerii a oferit susținere și extra vizibilitate evenimentului, reacțiile au fost foarte bune, generând peste 10 milioane reach.

„Cele mai bune modalități de a aduce valoare clienților tăi se află, de obicei, în afara gândirii convenționale. De la idee până la rezultat final este un proces de la A la Z, aproape niciodată liniar – tocmai de aceea ne bucurăm că CCC este un client ce înțelege raționamentele strategice și le susține cu toate resursele disponibile. Wonderland este un proiect ce a demarat în decembrie 2022 cu un concept promițător,  a continuat la începutul anului cu o ședință foto & video complexă în Polonia, campanii cu influențatori și proiecte media. Surpriza cea mai plăcută a venit odată cu provocarea organizării acestui duo de evenimente pentru lansarea oficială – unul dedicat ambasadorului global, Selly, cu obiectivul de generare trafic în magazin – și al doilea, cu peste 200 de invitați, care au descoperit în exclusivitate tărâmul brandurilor sport de la CCC. Putem doar să spunem că am ajuns undeva la mijlocul alfabetului, iar această campanie integrată va continua să întreacă limite”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist, RAN Communication PR Agency.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related