YouTube si MySpace scad in popularitate

WARC anunta ca luna de miere s-a incheiat pentru website-urile care folosesc continuturi postate de utilizatori, cum ar fi YouTube si MySpace, conform unui nou raport realizat de specialistul analizelor media, Screen Digest. Desi acest sector a explodat in 2006, se asteapta sa inregistreze doar 15% din totalul bugetului de advertising pana in 2010.

Se pare ca veniturile advertisingului american vor creste de la 200 milioane $ (154 milioane €, 101,8 milioane £) anul trecut, la 875 milioane $ la sfarsitul acestui deceniu, dar, asa cum spune Arash Amel, senior analyst: "Pana acum, nimeni nu a gasit o modalitate de a face bani din audienta imensa de pe aceste situri."
Screen Digest sugereaza ca aceste situri vor trebui sa se diversifice pentru a supravietui, mai ales micile companii care concureaza cu dominatorii pietei: MySpace, parte a News Corporation si YouTube, cumparata anul trecut de gigantul motoarelor de cautare, Google.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related