TikTok Index, primul instrument pentru măsurarea performanței comunicării brandurilor pe TikTok

TikTok Index, primul instrument pentru măsurarea performanței comunicării brandurilor pe TikTok

Leo Burnett Bucharest, împreună cu divizia de DATA Intelligence a Publicis Groupe România, au creat TikTok Index, primul instrument creat pe specificul acestei platforme de comunicare, pentru a măsura performanța conținutului brandurilor și a identifica ce aduce cea mai mare valoare adăugată în fiecare industrie monitorizată. Instrumentul urmărește 12 industrii – fast food, soft drinks, hypermarkets, farmacii, financiar, electronice, telecomunicații, TV video on demand, auto, e-comm fashion, beauty – și este în continuă extindere.

Algoritmul indexului are la bază toți metricii publici ai platformei și este foarte apropiat de cel folosit de TikTok pentru împingerea în platformă a conținutului apreciat de utilizatori. Astfel, TikTok Index oferă o imagine cât se poate de autentică a activității brandurilor pe platformă și le ierarhizează în funcție de ceea ce inseamnă performanța, specific pe această platformă.

Irina Savu, DATA Intelligence Director, Leo Burnett Bucharest: „Brandurile tind să considere TikTok ca o nouă rețea de socializare, alături de Facebook și Instagram. Însă nu este deloc așa. În timp ce pe rețelele de socializare feed-ul oamenilor este format din postările celor pe care îi urmăresc, algoritmul TikTok este bazat pe potențialul de viralitate și interesul utilizatorilor pentru fiecare bucată de conținut, de sine stătător, având sens și pentru cei care interacționează prima oară cu brandul sau cu mesajul transmis. De aceea, avem nevoie de un instrument care să măsoare performanța conținutului dezvoltat de branduri pentru această platformă, în linie cu specificul ei”.

Datele din TikTok Index sunt actualizate săptămânal pe un site dedicat – www.tiktokindex.ro, astfel încât oamenii de comunicare să poată urmări în timp real activitatea din industria în care activează, precum și evoluția performanței conținutului brandului propriu vs. competitori.

În plus, Leo Burnett Bucharest a dezvoltat și un DATA-board care poate fi pus la dispoziția brandurilor interesate, cu informații detaliate despre fiecare industrie și analize calitative recurente, cu concluzii acționabile pentru crearea de conținut performant pe TikTok.

Maria Man, Data Intelligence Strategist, Leo Burnett Bucharest: „În TikTok Index se remarcă brandurile ce depun efort susținut în crearea de conținut valoros și nativ platformei, precum și cele care au reușit să dea un sens distinct acestui canal în ecosistemul comunicării lor digitale. Din analizele calitative am observat trei tipologii de conținut cu impactul pozitiv asupra indexului: conținutul creat în colaborare cu content creators, prezent îndeosebi în cateogriile Finance, Hypermarkets și Soft drinks, componenta educațională regăsită în unele dintre cele mai performante tiktok-uri din categoriile E-commerce/Fashion și Pharmacies, și, foarte specific pentru platformă, trendurile internaționale reinterpretate, unde se remarcă industriile Auto și Finance.”

TikTok Index este o soluție de date din portofoliul DATA Intelligence a Publicis Groupe România. 

#DATAIntelligence  #PublicisGroupeRomania

Leo Burnett este Agenția Anului la EFFIE Awards 2018, 2019, 2020 și 2021. În mod constant o agenție de top, Leo Burnett a reușit de-a lungul timpului să creeze lideri de piață din clienții pe care i-a deservit. Această perpetuă căutare a excelenței i-a adus agenției atât recunoaștere locală, cât și internațională, câștigând trofee și nominalizări la cele mai importante festivaluri din industrie, precum: Effie Europe, Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Clio Awards, Andy Awards, D&AD, ADC*E, EFFIE, FIBRA, Internetics și multe altele.

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, DATA și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related