Această carte se adresează celor care nu au impresia că știu deja totul despre publicitate:
– celor care lucrează în publicitate, ca și
– clienților agențiilor de publicitate;
– celor care au vechime în domeniul marketingului, dar și
– celor care se află în situația de a lua, în cunoștință de cauză, decizii de marketing și de alocare a bugetului,
– celor care desfășoară cercetări de piață, analizează date și își adaptează în mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat în permanentă schimbare, în scopul obținerii celor mai bune rezultate.
Dacă ești deținătorul unei afaceri mici care are ambiția de a ajunge o afacere mare sau dacă lucrezi deja de multă vreme în marketing în cadrul unei organizații mari, această carte este pentru tine. Te va ajuta să începi de la zero sau îți va da idei noi despre cum să îți îmbunătățești strategia de marketing și cum să o implementezi mai bine pentru a obține rezultate profitabile pe termen lung.
Despre carte:
„Sunt absolut încântat de cât de bună – și necesară – este această carte. Ești un David Ogilvy din perspectiva clientului!”
Rory Sutherland, vicepreședinte Ogilvy UK, autor al cărții Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t Make Sense"Vîlsan este o raritate, un CMO cu decenii de experiență practică, dar care a reușit să dedice timp și studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raportează teoria și practica una la cealaltă.”
Paul Feldwick, autorul cărții The Anatomy of Humbug
Autorul:
Punctul de pornire al cărții
"Am vrut să ajut marketerii să răspundă la cele mai mari chalenge-uri pe care le are marketing-ul din ziua de azi, pe care le-am experimentat pe pielea mea la cel mai înalt nivel:
- să își recapete importanța strategică în cadrul organizațiilor
- să înțeleagă mai bine modul în care funcționează publicitatea în viața reală, să le ofere mai multă încredere atunci când iau decizia de a-și investi banii pentru a-și atinge obiectivele strategice și financiare și să îi ajute să își pregătească și să își structureze mai eficient echipa.
- să demistific performance marketing-ul sau marketingul growth, punându-l în context istoric
Am vrut de asemenea să abordez tema distribuirii resurselor între diversele țări sau regiuni de pe glob, o temă mai puțin cunoscută în România pentru că nu avem multe companii care au HQ-ul la noi în țară."
Corneliu Vîlsan
Cartea a apărut la Editura Cuantic.
Info:
Ediția 2023, broșată
Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
212 pagini
ISBN: 978-606-95-5761-7