Prea multa UE strica

Schimbarile nu sunt intotdeauna de dorit. Nu poti sa-l iei endorser pe UE pentru orice produs, chiar daca e un baiat simpatic, cu dare de mana, de care vorbeste toata lumea. Bucegi s-a transformat din berea care i-a fost tovarasa romanului in vremurile de trista amintire, in cea care ii atribuie meritul integrarii.

Pregatiri de integrare
E greu sa-ti dai seama ce crede romanul despre ceva. Nu stii niciodata ce face el "in timpul". Stii ce crede el inainte : "Ce-o fi o fi" si dupa : "Asa a fost sa fie". Nu poti sa judeci ce a crezut romanul despre integrare si sa dai un verdict. In urma cu cativa ani, credea ca toata comunitatea europeana e taramul fagaduintei, ca UE e noul nume pentru statul paternalist si ca tot ce trebuie el sa faca e sa nu mai astepte sa-i dea statul, ci sa-i dea UE. Apoi au inceput zvonurile cum ca n-ar curge tocmai lapte si miere dupa integrare. Si nimeni n-a mai stiut ce sa creada. Un "Ce-o fi o fi" asezonat cu mostre de zeflemea balcanica a fost, ca intotdeauna, leacul pentru posibilele temeri cu privire la urmarile integrarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

ovidiu gim
acum 17 ani
vred k e cea mai de prost gust reclama cu bere bucegi,e facuta ptr. prosti,ptr cei cu IQ 1ZERO, HAI SA FIM SERIOSI ASATEA SUNT RECLAME , HAI SA NE UITAM LA AMERICANI CUM ISI RIDICA IN SLAVI BEREA SI NOI FACEM RECLAME CU ACVARII!!!!!!!
Delia Dunca
acum 17 ani
Buna, nu am vazut reclama, dar m-a amuzat comentariul. In care, printre altele, am recunoscut mentalitatea tipic romaneasca, sau balcanica, de a sta si a astepta a le pice din cer totul. Cum zicea Dl Brucan, o sa mai dureze ceva zeci de ani sa se schimbe totul!!!


Branded


Related